neděle 30. listopadu 2014

Listopadová péče o mé vlásky

Ahojte!!
Dneska tu máme poslední den v měsíci a je tu moje péče za měsíc listopad!! :) V listopadu jsem svoje vlasy nezatěžovala ničím - tzn. minimální fénování a asi dvakrát sem si je nakulmovala. Moje vlásky mi to oplatily a jsou krásně zářivé a hezké. :)
Umývala jsem si je šamponem od Lush (nečekaně) Big, recenzi jsem tu už psala a dopotřebovala jsem i poslední kapičku. Začala jsem teda používat můj první šampuk (juchů) New


Of. popis: Pikantní povzbuzující šampuk pro nadměrně padající vlasy
Tento krásně zbarvený šampuk obsahuje silici z pimentovníku (našeho známého Nového koření) která stimuluje vlasovou pokožku, silice hřebíčku a skořice, které vlijí nový život do vlasových míšků a kopřivu pro zdravé a pevné vlasy. Používejte zejména pokud vám vlasy padají z důvodu stresu nebo z hormonálních příčin, a nebo i když vám nadměrně nepadají a chcete jim dopřát kus pořádného pročištění a energie.
cena 265 kč
 A já jsem se zamilovala!! On tak krásně voní, já prostě miluji vůni skořice a i ten hřebíček je voňavý. Jsem úplný blázen, protože kdykoliv jdu kolem tak si ho vezmu a čuchám k němu. :D Jsem s ním naprosto spokojená, ale musela jsem sundat ty velké kusy skořice, protože mi vadily a při první použití se mi tam chytaly vlasy. Tento šampuk mi krásně napění a stačí trošku přejet po vlasech a tou pěnou umyjete už všechny. :) Vlasy mám po něm pravdu hezké ale nedělá nic extra úžasného. Pokud od šampuku chcete mít dobře umytou hlavu a voní vám skořice tak je ten pravý pro vás. Ale nemějte na něj přehnané nároky nebo vás zklame. Musím mu ale vytknout, že někdy když přejedu trochu více vlasů (a pěny mám snad na dvě hlavy) tak mě po umytí pokožka trošičku svědí. Není to nic hrozného, já se poškrabu a pak už mě to netrápí a svědí to opravdu chviličku. Bohužel jsem si ale nevšimla,že by mi oddálil dobu mezi mytím, ale to může být v důsledku dalších testovaných produktů, ale o těch až příště. :)

Po šamponu jsem použila kondicionér Jungle a nebo kondicionér Retread,ale ten používám jako vlasový zábal zhruba jednou nebo dvakrát za měsíc. Oba tyto produkty jsem už recenzovala, takže jsi je můžete přečíst. :) Poté jsem vlasy někdy vyfénovala,ale spíše jsem je nechala volně uschnout. Žádný olejíček pak už nepoužívám, protože vlasy mám krásně hydratované i bez něj. Když se fénuji tak olejíček použiji a ještě ochranu před teplem (když si vzpomenu). :)

Dneska je sice škaredá neděle, ale přeji hezké lenošení. Já jedu dnes na rozsvícení stromečku a už se těším :)

1 komentář:

  1. tenhle šampuk mám už tak půl roku a skoro neubývá, krásně mi vlasy umyje a jak voní..

    http://beautybylucka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat