sobota 29. listopadu 2014

Mé doporučení pro hnusné dny,..

Ahojte!!!
Dneska je u nás škaredá sobota, proto tu mám můj malý tip na film Divergence. Tento film si mě maximálně získal. Film je zpracovaný podle knihy stejného názvu. Kniha byla vydána v roce 2011 a napsána americkou spisovatelkou Veronicou Roth. Bohužel nestíhám vůbec číst, proto opět nemůžu srovnat, ale určitě si tuto knihu brzy pořídím. :)
Film byl natočený Neilem Burgerem. Je to úžasný zážitek sledovat film. Tento příběh se opět stává naprosto novým a jiným pohledem na fantasy. Je to zasazené do doby, kdy na celé planetě je osídleno jen jedno město. Ve městě jsou lidé děleni na 5 tříd neboli kast (ve filmu frakcí) - sečtělí, mírumilovní, upřímní, neohrožení a odevzdaní. Hlavní postavou se stává mladá žena narozená u odevzdaných, ale vybrala si frakci neohrožených. Tris se snaží zapadnou,aby ji nevyloučili do odpadlíků. Dál už prozrazovat nebudu, ale pro mě je tento film hodný uctívání. :D Je dobře natočený, herci jsou perfektní a k tomu všemu je tam i romantická zápletka. Tento film si prostě zamilujete a nebo ho odsoudíte. Ale prvně se musíte podívat :)) 




Hlavní hrdinku perfektně zahrála Shailene Woodley a naprosto boží Čtyřku si zahrál Theo James ♥ (láska na první pohled). :D

Film Divergence a Hunger Games, jsou filmy na co se nedíváte, ty uctíváte a studujete!! =)) A kdo z vás už viděl další díl Hunger Games, premiéru měl celostátně 20. 11. (na můj sváteček :) ) ?

Hezkou sobotu s dobrým filmem přeje N!ka :)

2 komentáře:

  1. Jsem Hunger Games závislačka, knížky jsem hned zhltala, ale abych pravdu řekla, přijde mi, že rozdělením posledního dílu na 2 čási to trošku pokazili, vím co se stane v knize a čekala jsem opravdu mnohem víc, takže jsem trošku zklamaná.
    Jinak děkuji za komentáře na mém blogu, díky nim jsem objevila ten tvůj a už sleduju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem knihy zatím ještě načetla, ale chystám se brzy na to a možná budu ráda,že si je přečtu až po filmech, protože pak mi to zkazí překvapení :D
      A není zač, já jsem na tvůj blog narazila náhodou a moc se mi líbí,ale také děkuji za komentáře. :)

      Vymazat