sobota 8. listopadu 2014

Freida

Ahojte!!
Dneska to bude takový mini článeček. Všichni už určitě ví, že na podzim letošního roku představil L´oréal novou kolekci rtěnek Pure Red a k tomu navržené laky, aby odpovídaly odstínu rtěnky. Ty rtěnky jsou naprosto překrásné :)
 Všechny ty rtěnky mají naprosto krásný odstín. V našich drogerkách je celkem problém najít tak krásné odstíny červených rtěnek. Ještě sice nemám na sobě vyzkoušené, ale hodně lidí píše, že mají dobrou výdrž. Ten obal je naprosto luxusní a každá z nás by měla si pro jednu jít. 
Já už svou mám a jsem naprosto nadšená a těším se až si ji někam vezmu. Přemýšlím, že si zajdu ještě pro jednu, ale zatím nevím pro jakou. 
Vybrala jsem si Freidu :)

Ta barva je neskutečná!! Když půjdete teď v nejbližší době do Rossmannu, tak dostanete lak zdarma, podle vašeho výběru a já si samozřejmě vzala též Freidu. 
Hezký den :)



Žádné komentáře:

Okomentovat