neděle 2. listopadu 2014

Witches of East End

Ahojte, dnes už potřetí! :)
Sice jsem si tento článek chtěla nechat na později, ale co už :) 

Jde znovu o můj oblíbený seriál, je celkem nový a moc lidí o něm bohužel neví, a to chci napravit. Tento seriál si rozhodně zaslouží vaši pozornost. Pokud jste měli rádi seriál Čarodějky, tak tento si zamilujete jako já. :)
Seriál je natočený podle knižní předlohy od autorky Melissy de la Cruz. Bohužel knihy jsem nečetla, ale hodlám to napravit! Od této autorky jsem četla Modrou krev a dosud u nás vydané další 4 díly a musím říct, že píše moc dobře. Knihy mají vynikající děj, jsou zasazené do nového fantasy prostředí, mají spád a promyšlené postavy. Musím říci,že na knihy od ní se těším a doufám že Čarodějky z East Endu budou perfektně napsané jako předešlé knihy.
A teď k seriálu samém. Děj se odehrává v dnešní době v Americe. Je o matce, která chrání své dvě dcery před poznáním pravdy, když přijede do města její sestra a rodinné tajemství se vyzradí. Dcery zprvu nevěří, že jsou čarodějky, ale brzy se naučí ovládat své schopnosti a děj má napínavé zápletky. Ten děj je úchvatný, promyšlený, složitý a na každý díl napínavě čekáte. Je to strhující seriál, který by měl vidět každý nadšenec fantasy.






 Všechny obsazené herečky jsou krásné a naprosto dokonalé pro postavy.

Joanna 
Joanna je matka, která chrání své dcery naprosto před všemi problémy. Je to hlava jejich rodiny a je to nejvíce nadaná čarodějka. Své dcery naprosto miluje a je ochotná udělat pro svou rodinu vše. Je trochu odtažitá a starostlivá, je velice inteligentní žena, která dokáže vyřešit jakýkoliv problém.


Wendy
Je to tetička jak má být, je zábavná, své neteře učí čarovat svým osobitým způsobem. Podporuje je ve všem co dělají. Je taková rozmarná a krásná žena. Její schopnost v seriálu se mi líbí naprosto nejvíce, protože se dokáže změnit v domácí kočku. :) 



Ingrid
Je to jedna z dcer, je tou rozvážnější a starostlivější. Ingrid se mi zprvu zdála taková zakřiknutější a víc uťáplá. Je to krásná žena, která má svůj elegantní styl, dokonce až usedlejší bych řekla. Je tou rozumnější z dcer, aspoň podle mě.


Freya
Druhá z dcer. Je smyslná a nádherná. Je spíše lehkovážná a zábavná. Je nadanější na lektvary. Freya je takovou objetí své lásky, a nehledí na následky svých činů pro lásku.


Myslím, že si nedokážu vybrat svou favoritku. Mám rády všechny hlavní hrdinky rodu Beauchamp. Každá z nich je jiná a přesto si navzájem rozumí a podporují se, jako pravá rodina. :)
Doufám, že se vám tento můj článek líbí a na seriál se podíváte!


Žádné komentáře:

Okomentovat