úterý 18. listopadu 2014

Moje podzimní péče o pleť :)

Ahojte!!
Dneska vám ukážu krém, který používám na svou tvářičku. :) 
Krém je od značky Loréal Paris - Triple Active Nutrition. 


Mám velmi velmi suchou pleť, někdy se mi dokonce tvoří na obličeji suchá tvrdá místa, která se hrozně loupají. Mám problém hlavně v zimě a z toho důvodu se bojím nosit make- up několik hodin, protože pak šupinatím a vypadá to hrozně. Bojuji s tím opravdu hodně a už několik let. 
Tento krém mi naprosto vyhovuje až do listopadu, zní to divně ale jakmile začne klesat teplota, tak už ten krém není tak dobrá ochrana. Musím říct, že se krásně roztírá a má takovou lehkou vůni. Vsákne se do pokožky rychle a je pak tak krásně heboučká. Když se vstřebá tak opravdu je pleť krásná a heboučká, že bych si na ni stále šahala. :D Používám ho někdy i několikrát denně a musím říct, že jsem s ním naprosto spokojená. Na zimu sice potřebuji ještě větší ochranu, ale zatím mi tento postačí. 
Koupila jsem ho za cca 120,- ale myslím, že byla nějaká akce (netuším) a za tu cenu je to velmi dobrý krém na suchou pleť, ale spíše na mírně suchou až suchou. 
Takže se mějte hezky a koukněte na tyto krémy, jsou opravdu dobré za tu cenu :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat