neděle 9. listopadu 2014

Můj způsob na plážové vlnky :)

Ahojte!!
Také milujete vlnité vlasy? Když máte pocit krásného účesu, vlnité vlasy v nás vyvolávají romantickou náladu a vždy si myslím, že ty vlnité mi opravdu sluší. V létě máme všichni rádi plážové vlny, a existuje mnoho druhů sprejů na vytvoření plážových vln. Já sem si dneska připravila článek, jak si takové vlnky udělat za pomocí značky Lee Stafford.


Sea Salt Spray je sprej s mořskou solí a slunečnicovým extraktem. 
Oficiální popis: Tento sprej vlasy hydratuje a dodává jim lesk a ochranu před volnými radikály, obsahuje navíc speciální komplex ProMineral vytvořený ze soli z Mrtvého moře a 26 minerálů. Vlasy mají rozcuchaný strukturovaný vzhled, který můžete získat jen plaváním v moři. Vlasy budou pořád měkké na dotek, ale zároveň budou definované a získají na objemu. 
Sprej opravdu dělá to co slibuje a sem s ním spokojená. Tato značka má takovou specifickou sladkou vůni, kterou mají všechny produkty. Nemám nic co bych vytkla tomuto spreji. 


Dalším produktem, kterým používám je Messed up spray Wax, je to lehký vosk ve spreji. 
Oficiální popis: Lehký vosk ve spreji pro všechny délky vlasů a tvorbu rozcuchaných, cool, sexy účesů. Lee doporučuje - Rozprašte na vlasy ve vzdálenosti 30 cm nebo přímo na kořínky křížem krážem okolo celé hlavy. Pak vlasy protřepte a upravte prsty a vyrazte do ulic. 
Tento sprej za mě není nic moc, používám ho opravdu jen s použitím spreje s mořskou solí. Nijak jinak mě nezaujal, možná pro krátké vlasy by našel využití, ale pro mě ne. Byl to trošku špatný kup,ale naštěstí pro něj mám alespoň trochu použití. 


Takové menší shrnutí - sprej rozhodně ano, pokud milujete plážové vlnky, ale vosk  je jen vyhození peněz. Takové malé zklamání z toho vosku. 

A teď můj návod na plážové vlnky. Vlasy si umyji, jak sem zvyklá a vysuším ručníkem. Vezmu si sprej s mořskou solí a trochu ho nastříkám ke kořínkům, pak vlasy vysuším důkladně fénem a upravím kulmou na vlasy, je na vás jaký zvolíte nástavec nebo druh vlnek. Poté opět použiju sprej s mořskou solí, pak chvíli počkám a vlasy pročešu, tak aby mi vlnky mírně povolili ale zároveň mírně zůstali. Nakonec vlasy zasprejuji voskem, ale jen mírně v předklonu a pomačkám vlasy v ruce a hotovo. V noci vlasy zamotám do copu a druhý den je jen načechrám rukou, popř. si pomohu suchým šamponem a mám opět krásné plážové vlny.
Snad je to pro vás mírná inspirace na plážové vlnky. :) Myslím,že tento účes je celoroční záležitost, pokud chcete dát svým vlasům chvilku změnu :)

Mějte se hezky :)


Žádné komentáře:

Okomentovat