neděle 23. listopadu 2014

Malá inspirace na ples :)

Ahojte!!
Máme tu plesovou sezónu a mnoho z nás se chystá na ples. Jako každá žena i já mám pokaždé problém co na sebe. Každý rok řeším stejné problémy, ale můj nejhorší je tento - mám doma krásné šaty, sluší mi, cítím se v nich úžasně, mám k nim krásné boty a všechno ALE už jsem je měla. Mám si je brát znovu nebo mám vzít nové? Někdo opravdu má každý ples jiné šaty a někdo střídá ty co má doma... Ale co já? Šaty jsou krásné, ale mám si je brát nebo ne? Jdu na ples AŽ ( :D ) za dva týdny, ale opravdu se musím rozmyslet jestli si nemám koupit nové... Já to určitě nějak vymyslím a pak sem dám fotku co jsem vymyslela :)
Ale podobně řeším i účes a doplňky. Miluji plesy, protože je to doba co si připadáte jako princezna. Můžete si brát krásné šaty, a boty a prostě vše je jako z pohádky. :) Každý den si nevyčešete účes jako z katalogu, někdo chodí i ke kadeřnici,aby měl účes krásný. Ti, co se bojí nosit výrazný makeup se můžou odvázat a vyzkoušet si ho. Třeba se bojíte nosit i vy červené rtěnky, ale od toho jsou takové akce, kdy se nebojíte experimentovat a přidat si na kráse. :) 
Rozhodně mi napište jak vnímáte přípravu na plesy a jestli řešíte šaty jako já :)

Tady mám pár inspirací co se mi líbí :)




Hezký den :)

Žádné komentáře:

Okomentovat