středa 19. listopadu 2014

Není sombre zbytečnost ombre?

Ahojte!!
Dneska si dáme mini článeček o tom co mě pobavilo.
 Před nedávnem jsem četla,že je nový druh účesu a to soft ombre, tzv. sombre. Je to vlastně stejná technika jako ombre,ale má vypadat přirozeně a prameny by měly být jakože vyšisované od sluníčka. 


Musím říct, že mi to připadá už jako blbost tohle rozlišovat. Ale budiž, někdo asi měl potřebu vymyslet něco "nového" a řekl si, že nový trend musí být "vyšisování od sluníčka". Podle mě mělo ombre opravdu velký úspěch ve světě, ale tohle je už taková blbost. Mě osobně se ombre líbí a myslím, že to vypadá na vlasech opravdu hezky. Ale nemyslím si, že by se to mělo ještě rozdělovat. Snad každý z nás kdyby chtěl ombre,tak to chápe trochu jinak a mnoho z nám "ombrařů" má sombre aniž by o tom tušila, protože chtěla jemný přechod odstínů. Jsem zvědavá co ještě si na nás světoví kadeřníci vymyslí..
Rozhodně mi napište, co si o tom myslíte. Jestli si říkáte super, budu mít sombre nebo vám to připadá jako zbytečné rozdělování jednoho druhu účesu.
Nevím no, jsem z toho taková rozpačitá, proč rozdělovat kontrastní nebo jemný přechod stejného druhu účesu. 

Přeji dobrou noc :)

2 komentáře:

  1. Koukám, že se zajímáme o hodně podobné věci :D. Máš opravdu hezký blog a jsem ráda, že jsem na něj zavítala :). Jinak s tím sombre mi to přijde taky jako hovadina. Prostě někdo má výraznější ombré a někdo zase přirozenější ombré. Je to určitě zas nějakej reklamní tah, protože po ombré už holky tolik netoužej. Ale co takový sombre! :D

    OdpovědětVymazat