sobota 1. listopadu 2014

Hunger Games

Ahojte! 
Dneska máme prvního listopadu, a já se vážně těším protože v listopadu mám narozeniny :) Ale o tomto sem dneska psát nechtěla. Chtěla sem vám představit moji absolutní lásku z filmů. O tomto filmu sem už věděla dlouho, ale nějak mě to nikdy netáhlo se kouknout. Jednoho fakt fakt nudného večera jsem si stáhla první díl a nedokázala jsem se odpoutat!! Film Hunger Games je naprosto něco tak úžasného, že zatajíte dech, a nenadechnete se, až na konci a to budete lapat po dechu!!! :) Je to naprosto dokonalá zápletka, děj je zprvu komplikovaný, protože se snažíte přijít na to o čem to je. Naprosto vás zaskočí kostýmy a make up. Je to film, co vás pohltí dějem, mají neskutečně promyšlené scény a vážně nenastane ani minuta, kdy si řeknete že je to slabší. V Hunger Games prostě neexistují nudné nebo špatné scény! A pokud ten film si jednou pustíte, propadnete celému šílenství!! Věřte mi a musíte ho vidět!
Film natočil režisér Gary Ross podle knižní předlohy od Suzanne Collins. Knihy jsem bohužel nečetla, ale chci si je co nejdříve koupit. Myslím, že si nenechám zkazit to napětí a moment překvapení a knihy si přečtu až uvidím všechny filmy. Takže se můžete pak těšit i na srovnání knih s filmem :) 
Hlavní hrdinkou je Katniss Everdeen kterou naprosto úžasně zahrála Jennifer Lawrence. Naprosto ji žeru!! 
Nebudu se tu rozepisovat o hlavní ději nebo tak, musíte se podívat a sami uznáte, že tento film si vás dostane!









Třetí díl bude již brzy v kinech a přemýšlím, že do toho kina půjdu ať to vidím co nejdříve, protože se už nemůžu dočkat!!
Tenhle film by měl vidět každý kdo má rád fantasy a scifi!!
Krásný zbytek soboty, a kdo nevíte co s večerem, podívejte na Hunger Games!! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat