středa 5. listopadu 2014

Yves Rocher

Ahojte!!
Dneska tu mám recenzi na dva produkty od značky Yves Rocher, je to francouzská kosmetika u nás k dostání i v kamenných obchodech. Od této značky, jsem vyzkoušela pár kousků a musím říct, že některé opravdu miluji. :)

Začneme zářivou maskou s marockým kaolínem na obličej a vlasy. Už si nepamatuji kolik mě ty výrobky stály, ale myslím že to nebyly nějaké přehnané ceny. 
Oficiální popis: Laboratoře Yves Rocher vybraly bio arganový olej z Maroka s vyživujícími účinky. Objevte zkrášlující rituál orientálních lázní, čistící a zklidňující masku. 




Na obličej se si tuto masku dala jen párkrát, protože mě vysušuje a po umytí mám plet´ mírně zarudlou. Takže rozhodně ji nedoporučuji někomu kdo má suchou pokožku jako já. Jinak je maska konzistencí takové bahníčko s malými hrubými částečkami. Na obličej se nanáší lépe než na vlasy. Vůně mi připomíná nějakou čokoládu a ještě něco, slabá jemná sladká vůně. Na vlasy se mi to nanášelo opravdu špatně, a dost mi to stékalo a byla jsem celá špinavá jak mi to teklo po krku. Nechávala jsem ji tam asi 5-10 minut a smyla. Vlasy jsem měla dost začmodrchané a možná trošku lesklejší byly, ale jinak sem opravdu nezaznamenala nějaké větší zlepšení. Pro někoho kdo chce, aby vlasy měly trošičku něco navíc tak je to super. Možná kdybych vydržela déle, tak uvidím větší zlepšení, ale bohužel, pro mě tahle maska opravdu není.

Další na řadě je hair repair oil. Tento olej je rozhodně lepší koupě než maska. je ho 150 ml a musím říct, že ho snad nikdy nedodělám. 
Oficiální popis: Regenerační olej na poškozené, suché a kadeřavé vlasy. Bez silikonu, parabenu a barviv. Koncentrát vyživujících olejů - bambus, jojoba a macadamie. 



Tento olej se doporučuje dávat na vlasy 10 minut před umytím šampónu. Musím říci, že je to bomba pro vysušené a zničené konečky. Není to přímo olej ale má konzistenci vody. Krásně jemně voní jako nějaké exotické koření, aspoň tak bych to popsala já. Do vlasů se krásně vstřebá a po chvíli se zdají úplně promaštěné. Opravdu si musíte dávat pozor at´ si ho nedáváte zbytečně vysoko, protože jde špatně vymýt z vlasů a pak je můžete mít brzo po umytí mastné. Já mám jemné vlasy a hodně se mi po tomto oleji mastí, nevím jestli to je tím, že ho špatně vymyji nebo jestli to je vlasy. Rozhodně ho doporučuji pro hodně suché a zničené vlasy, ale rozhodně né na jemné, to opravdu pak nic nedělá a máte mastné vlasy už druhý den po umytí. 
Moje doporučení teda zní, že maska pro moji pleť ani vlasy není a olej mám ráda jako poslední záchranu pro opravdu zničené konce. 
Hezký den :)

Žádné komentáře:

Okomentovat