pátek 14. listopadu 2014

Můj vitamínový typ

Ahojte!!
Dneska si povíme něco o péči na vlasy. Nebude to péče kterou každá z nás dodržuje,ale řekneme si o té zevnitř. Myslím si, že péči kterou věnujeme vlasům z venčí je důležitá, ale nedodá vlasům vitamíny, které potřebuje. Je plno článků na netu, co doporučují jídlo a vitamíny, ale já tady napíšu jen ty se kterými mám zkušenosti já a osvědčili se mi. Zkusila sem toho opravdu až moc, někdy si až říkám, že jsem chodící vitamínová bomba :D


 Každý z nás dlabe ovoce nebo zeleninu, ale záleží na tom jestli si uvědomujete jakou to má hodnotu pro naše vlasy. Já osobně bych mohla ovoce uzobávat pořád :) 
Prvním zástupcem je jablko. Miluji jablka, ale jsou i prospěšná mým vlasům, takže si je dávám ještě raději, protože vím, že mé vlasy se mi za to odvděčí. Například slupky z jablíček podporují odolnost a pevnost našich kadeří. Podobný efekt má i ananas, a obojí vám pomohou,aby vaše vlasy se nekrepatily. Ovšem jablíčka jsou lépe k dostání. :) Dalším mým oblíbeným favoritem jsou mrkve, je zdravá pro pokožku hlavy a zářivou barvu. Dbám taky na oříšky, konzumací těchto dobrot si podpoříte zdravý růst vlasů. Mám ráda i střídání druhů a jsem nadšená, že po konzumaci alespoň těchto tří potravin se dostavil účinek. Vlasy mám pevnější a lesklejší. Asi po měsíci, co jsem měla upravený jídelníček mě hodně lidí zastavovalo a říkalo jak krásné vlasy mám. A všichni mi říkali, jak mám zdravé vlasy a lesknou se mi. :) 

Moje oblíbenou pochoutkou se stal takový salát. Na struhadle, nebo v robotu si nastrouháte jablka, i se šlupkami, mrkev a buď si do toho hodíte celé oříšky, nebo také nastrouhané. Někdy si do toho dávám i ananas nebo granátové jablko. Prostě co vás napadne si tam přihodíte a budete mít takovou svačinku třeba k filmu. Když to dodržíte, 2x až 3x týdně, za měsíc možná později uvidíte výsledek jako já. :) 


Když nechcete takto zdravě mlsat jsou tu různé vitamíny. Já osobně jsem jich vyzkoušela obrovské množství!! :D Moje tipy jsou:
  • Dermax, je dostání v lékárnách 200- 300 kč
  • Viaderm Hair Perfect, také v lékárně, cca 400 kč
  • Das gesunde plus:
    • Haar Vital Komplex
    • Kieselerde
    • Selen
    • Všechny tyto varianty najdete v drogerii DM a stojí kolem 100 kč

Toto jsou vitamíny ke kterým se vracím ráda a jsem s nimi naprosto spokojená. :) Doufám, že malý typ ode mě vám pomůže a třeba si najdete i vy své favority co vám pomohou. :)
Mějte se hezky :)



1 komentář:

  1. Super! Určitě to zkusím, protože se mi vlasy neskutečně zacuchávají a nevím, co s tím, děkuji za tip:).
    Black´s Diary

    OdpovědětVymazat