neděle 9. listopadu 2014

Problém? NE, to jen zas mé vlasy,..

Ahojte!
Říkala jsem si, že bych chtěla napsat něco o vlasových přípravkách celkově, ale pak mě napadla myšlenka proč vůbec ty přípravky kupujeme. V dnešní době existuje tolik různých věcí jenom určené na naše vlasy, a proč jich vůbec je tolik? Proč před deseti lety nikdo neřešil jestli jsou v šamponech silikony atd. Utrácíme tolik za naše vlasy, že to ani není možné a přitom to děláme proč? Naše vlasy pokud nás trápí, tak nás budou trápit stále. Myslím, že pokud je žena spokojená se svými vlasy,tak je opravdu šťastná ale obvykle to tak není.. a proč?


Dnešní doba si žádá, aby už dívky šli s módou, aby byli stylové a dokonce jedinečné. Vzhled ovládl naprosto všechno, když je žena upravená a trendy, jednají s ní lidé jinak. To nás nutí už v útlém věku se zajímat o nejnovější trendy a dokázat se v nich orientovat. Žena na ulici je posuzována podle vzhledu, jaké má oblečení, její barva vlasů, její maku- up a až poslední je, jaká opravdu je. Hledáme proto to nejlepší pro nás a nejhorší rozhodování je právě ohledně vlasů. Jestli k vaší pleti se hodí popelavá blond, nebo jestli se má přebarvit na černo, protože se jí to líbí a nebo proč nemá být bruneta, protože to je její přírodní barva?? Je tolik možností barev a střihů, ale jak si vybrat to nejlepší? 


Když je žena v pubertě, tak se říká, že si může dovolit vše. Jsou to léta experimentování a také hodně zklamání. Jsou to růžové, modré, zelené a zajímavé kreace co si vyzkouší aniž by nad tím přemýšlela. Pak nastane období, kdy stále chce zkoušet, co jí sedne nejlépe ale už zjišťuje, že vlasy jsou zničené a potřebují něco více jak obyčejný šampon, co vám kupovala maminka. 


Začne to hledáním v drogeriích a zkoušením co by asi ty vlasy dalo do pucu, než jim provede další katastrofu. Kadeřnice hned doporučí zkrácení zničených konců, a takto vznikne ihned trend mikád, ptž každý je oškubaný na krátko :D
Tolik ubrečených večerů protože máte hrozný účes, nebo moc tmavou barvu, a nejde to hned změnit. Nikdo to nepřizná, ale každá z nás někdy seděla a měla slzy v očích, protože se nám něco nepovedlo nebo nás zhyzdila kadeřnice. A nastává čas, kdy hledáme něco opravdu úžasného a zázračného (levné nejlépe) co by nás zachránilo. Sen každé ženy, je probudit se s vlasy až po zadek v barvě kterou chce a začít od znovu hledání toho pravého. V dnešní době není problém jít, a nechat si přidělat vlasy až do pasu,ale pocit že jsou naše je daleko lepší :) Ale i kdyby se nám ten sen splnit co by se stalo?


Já vím přesně co by se stalo! Začne to znovu :D znovu zkoušení stříhání a barvení, proč žena nemůže zůstat u jedné barvy a střihu napořád? Tohle se nikdy nestane, a může za to dnešní doba... Trend popelavých blond skončil? Jsou chytřejší brunety, proto budu bruneta. aby si každý myslel, že nejsem hloupá? Teď frčí skořicová? Píšou, že příští rok bude nejlepší zelené ombré? To jsou otázky co jsi klademe, a co ovlivní náš úsudek. Ale jsou tu i smysluplnější otázky, jako je - Jsem moc bledá, přece nemůžu mít havraní černou, mám zlaté pihy,tak si nedám platinovou blond... A někomu to je prostě jedno, a dá si co se mu líbí :) Ale taky se mu může líbit každou chvilku něco jiného,že.. a pak zase je to hrozné hledání zázračného přípravku,aby byly vlasy krásné a zdravé. Sama jsem z toho celé zmatená, proč to vlastně děláme? Dokážeme vydržet u něčeho co se nám líbí alespoň rok, bez střihu a změny barvy? 
O tohle se sama pokusím, sem obětí dnešních trendů a stále zkouším něco nového. Někdy se to povede a jindy zase ne. A jsem ta, co hledá zázračné přípravky a utrácí tisíce, jen aby její vlasy byly krásné, i když vím, že to zase za nějaký měsíc změním,...a co z toho? Proto jsem se rozhodla vydržet rok být stejná, chci mít vlasy někdy dlouhé, ale vždy podlehnu chvilkové touze po změně. TAKŽE! :D Rok si nebudu stříhat vlasy a budu si dobarvovat pouze odrostlé vlasy a chci zjistit jestli to sama dokážu. :) Takže mi držte palce, nebo kdo má jako já stejné problémy, zkuste to se mnou :) Do listopadu 2015 nebudu podléhat pokušení a nechám vlasy růst, v barvě jakou mám teď. Budu usilovně hledat ten zázrak, ať se s vámi mohu podělit. Doufám, že najdu něco co si naprosto zamiluji a hlavně ať si to zamilují mé vlasy!  :) Snad to dokážu :D
Pokud to čte někdo, kdo je spokojený se svými vlasy a nikdy nepodléhá pokušení, tak mu opravdu z celého srdce závidím a přeji mu, ať mu to zůstane. :)


Tohle je jen můj chaos v hlavě a doufám, že jsem vás neznudila. :D
Mějte se hezky :)





2 komentáře:

  1. Pekne napsane. Ja jsem se barvila na gymplu az jsem dosla do faze, kdy me vlasy mely vsechny mozne odstiny blond a hnede, protoze ne vzdy se kadernice trefila s odbarvenim na stejny pramen. Dneska mam vlasy nebarvene a pomohl mi v tom rok v zahranici, kde byla jakakoli jina pece o vlasy nez sampon brutalne draha. Rada ale experimentuji s delkami vlasu, uz jsem na hlave krome 2mm mela asi vsechno. V tuto chvili jsem ve fazi rustu a take s potutelnym usmevem odpovidam na otazky ohledne zmeny, ze kdo vi :-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, děkuji. :) Pro mé vlasy byla také střední horor, snad se to tedy napraví.
    Držím palečky ať vlasy rostou. :)

    OdpovědětVymazat