středa 26. listopadu 2014

Čočky nebo brýle?

Ahojte!!
Nosíte brýle? A jste spokojení? Dneska vám napíšu můj názor jestli jsou brýle lepší než čočky či naopak. :)


Já momentálně nosím čočky, ale dříve jsem několik let nosila pouze brýle. Někteří jsou zastánci brýlí protože si myslí, že vypadají chytřeji. Pravda je taková, že když jsem nosila brýle na střední lidé si mě škatulkovali do šprtů apod. a to mi nebylo moc příjemné. 
Myslím že není na škodu střídat brýle a čočky. Jednoduše proto, že je to nejlepší varianta. Čočky jsou samozřejmě drahá investice do pár měsíců a brýle jsou dražší investice, ale na několik let. Záleží i na vašich financí, já třeba kupuji každé tři měsíce kvalitní čočky za 1100, což se pro někoho zdá drahé. Jsem názoru, že do práce se lépe hodí brýle, nebo když celý den lenošíte a potřebujete vidět jen pár hodin, tak jsou nejlepší brýle. Čočky naopak upotřebím, když celý den jsem zaneprázdněná a nebo do společnosti. Přece jen, když si krásně nalíčíte oči nezabijete ten makeup brýlemi. Totéž platí i když jdete na nějaký ples a vezmete si brýle, to není zrovna dobré spojení. 
Záleží hlavně na nás, ale dnešní doba trošku tlačí na flexibilitu ve všem. Totéž platí i u brýlí a jejich trendů. Já rozhodně se soustředím na to,aby brýle seděly na můj tvar obličeje, barva samozřejmě neutrální. Na někoho je černá moc agresivní proto je lepší varianta béžová nebo hnědá. A čočky samozřejmě kvalitní,aby neničily vaše oči a průhledné. Přeci nechcete stále vysvětlovat proč máte každý den jinou barvu očí. ;) Někteří se bojí aplikace čoček, ale nebojte se, je to jen o zvyku a trochu šikovnosti. Rozhodně to nebolí,ani to nijak  nepoškozuje vaše oči. Když budete dbát na dodržování kroků, co vám k těm čočkám řeknou tak se nemůže nic stát. A také je důležité dodržovat trvanlivost čoček, pokud je máte na měsíc, rozhodně je nenoste půl roku, to už může škrábat obal vašich očí a za několik let se můžou dostavit problémy. Totéž platí i o spaním, pokaždé si je na spánek sundejte minimálně na 4 hodiny denně, jestli budete spát v čočkách a nebudete si je sundávat dlouhou dobu, může vám srůst s okem a pak se musí zákrokem odstranit a budete mít opravdu velký problém s očima.
Ukončila bych tuto úvahu asi tím, že oboje má svoje plusy a mínusy,ale dohromady tvoří to nejlepší z obou. Na chození po obchodech, posezení venku či do práce volím brýle, ale do kina, ples či rande volím nejraději čočky. :) Já momentálně nosím čočky skoro všude, protože v takovém škaredém období si nemusím brýle utírat od kapek a nebo je nemám zamlžené od tepla,když vejdu do místnosti z venku. 
Doufám, že se vám článek líbil a rozhodně se čoček nebojte. :)
Hezký den.

Žádné komentáře:

Okomentovat