úterý 25. listopadu 2014

Můj první tuhý kondicionér :)

Ahojte!!
Dneska tu máme mou recenzi opět na produkt Lush. Tentokrát je to tuhý kondicionér Jungle. 


Oficiální popis: Tuhý kondicionér Jungle bude úplně jiný zážitek než kondicionéry tekuté, a dokud jej nespláchnete, pravděpodobně o něm ani nebudete vědět. Stojí za to se s ním naučit pracovat, protože opravdu zabírá. Vlasy jsou po něm jako zabalené v ovocném kabátku, hladké, lesklé a dají se snadno rozčesat. Pokryjte navlhčené vlasy od kořínků po konečky a pak je spláchněte běžným způsobem. Vlasy osušte a rozčešte. Uvidíte, že hřeben bude procházet vašimi kdysi nerozmotatelnými loknami jako horký nůž kakaovým máslem.
cena - 165 kč
Na první pohled nevypadá tak bezvadně ani krásně, abych si řekla, že ho musím mít. Pořídila jsem si ho díky recenzím, prostě plno chvály,.. Co prostě musím zmínit je, že nechápu proč tam má vyražený ten vzor nebo obrázek, jde to mimo mě proč to tam je. Hned jak se vybalí z obalu si všimnete té zvláštní vůně. Do dnes nevím jestli mi vůně voní nebo smrdí, ale ostatní členové v domácnosti si ztěžují na smrad co se line prý z koupelny, když si umývám vlasy. Poprvé jsem ho použila 29. 10. a už teď můžu říci, že mým vlasům vyhovuje, ale není to nic přepychového. Je to dobrý kondicionér, ale opět musím podotknou že nemám zničené vlasy, takže na něj nemám přehnaně velké nároky. Aplikace je pro mě velice zajímavá, protože se ještě sžívám s tuhými pomocníky na vlasy ( ale už teď je miluji :) ). Použití je snadné i když trošku záludné, protože nevidíte na vlasech kolik je tam množství tak přidáváte a přidáváte,ale úplně zbytečně. Já to dělám tak, že vlasy rozdělím do třech pramenů, každý přejedu důkladně dvakrát. Za ten necelý měsíc jsem překvapená, že vůbec nejde vidět úbytek. :) Asi nejvíce mě zaujalo, že po použití vlasy nepotřebují žádný olejíček, jdou krásně rozčesat a jsou naprosto heboučké a zářivé. :)) 

Můj závěr je takový, že za tuto příznivou cenu máte dlouhodobý výborný kondicionér i když páchne. :D
Hezký den :))

Žádné komentáře:

Okomentovat