čtvrtek 13. listopadu 2014

Sara Shepardová - Kruté

Ahojte!!
Dnes tu pro vás mám můj dojem na další díl Roztomilých malých lhářek od Sary Shepardové. Tento díl se jmenuje Kruté a je to už 10 díl této série. 


Abych řekla pravdu tak jsem zastáncem toho, aby to autorka ukončila už v díle kde odhalí totožnost A. Takový závěr by byl podle mě dobrý a díky té smrti by byl dramatický. Nicméně autorka stále pokračuje a samozřejmě je to napsáno opět dobře jako předešlé díly. Musím říct, že mě to ale už moc nebaví. Zase to hledání A začíná od začátku a už se zase prostě opakují stavy zoufalství a snaha najít podezřelé. Prostě je to tu zase znova a to už mě vážně nebaví. 
Jinak musím říct, že sem ráda že Aria je opět s Noelem, Klaudii vážně nemám ráda a doufám, že se tam už moc objevovat nebude. Spencer je zase taková poblázněná a mě to štve, to ona by podle mě měla být ta s tou chladnou hlavou, nechci aby autorka zase opakovala zhroucení Spencer.. Hana má zase trable s láskou, jako pokaždé a beztak si myslím, že bude zase s Mikem. A Emily, ta je prostě stále stejná, vždycky si najde nějakou tu tajnou lásku a opět jí to nevýjde. 
Rozhodně bych byla raději,aby autorka dala trošku nové dějství. Nějaký vážně velký převrat, nebo aby se jedna z lhářek odklonila od obvyklých problémů a bylo tam něco nového. 
Tohle je můj názor na tuto knihu a můžete se těšit na další díl, jelikož sem začala nedávno psát blog, tak předešlé recenze na knihy nejsou. Napsané je jen takové shrnutí se seriálem. Nebudu se tady rozepisovat se všemi díly, prostě budu navazovat, tak kde právě čtu a pokud se chcete dozvědět moje názory na různé díly, můžete mě vždy kontaktovat. :)
Další díl se bude jmenovat Úžasné a po vydání se můžete těšit na mou recenzi. 
Hezký den :)

Žádné komentáře:

Okomentovat