středa 26. listopadu 2014

Malý velký bojovník =)

Ahojte!!
Před nedávnem jsem publikovala článek o nemoci FIP, kterou trpí můj kocourek. Musím říct, že to ten můj malý prcek dokázal a přežil. Tato nemoc ho může znovu navštívit kdykoliv, ani nevíme jestli právě teď mu nedrancuje orgány. Frigo to ale dokázal a popral se s tou nemocí jak jen to šlo. Je to opravdový bojovník, protože té nemoci se přezdívá kočičí mor. 
Teď si hoví na svým pelíšku před krbem a spinká s plným bříškem. Jak už jsem psala,tak lék žádný neexistuje. Celá naše rodina ho zahrnovala láskou, mazlila se s ním a dávali jsme mu jeho nejoblíbenější papání. Od rána do večera měl ty nejoblíbenější lososový kapsičky, kuřecí maso a granulky. V průběhu nemoci zhubl 2 kila, a veterináři mu proto naději nedávali, ale on je všechny překvapil. Už začíná znovu pomale nabírat na váze, ale ještě dlouho bude trvat,aby vypadal jako statný kocourek. :)



Tyto fotky jasně dokazují, jak moc rád se předvádí (a poslední dobou s oblibou předvádí pupík). :) První fotka je pár dní po operaci a druhá těsně před vytažením stehů. Trdlo si za uzlíček tahal zoubkama takže si tam udělal nepěknou modřinu. Dneska vypadá jizva sice ošklivě, ale krásně se mu to zahojilo. Jediný strach mám,aby mu dorostly chlupy :D protože jak vidíte má vyholený celý pupek. 
 21. 11. oslavil dva roky a doufám, že bude se mou ještě dalších plno let :)
Ještě jednou prosím všechny, co mají kočičky,aby si zjistili u svého veterináře rizika FIP a nechali svou kočičku očkovat, my jsme to štěstí neměli a museli bojovat. 

2 komentáře:

  1. Já mám kočičky 3 v bytě, ale očkovaného máme jen jednoho, toho jsem si vzala z útulku. při poslední návštevě veterinářů mi bylo řečeno, že s tím očkováním je to takové nejisté a nikdo neví.. navíc ani očkování kolikrtát nepomůže..
    nicméně, hlavní je že se z toho váš kocourek dostal

    http://beautybylucka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, vím že očkování není 100% a v některých případech zbytečné, ale kdybych to tehdy věděla, co se stane a věděla o té nemoci,tak bych určitě očkovala.
      Tři kočičky v bytě musí být hodně umazlené =))

      Vymazat