úterý 4. listopadu 2014

Biosilk

Ahojte!!
Dnes mám pro vás olejíček na vlasy Biosilk. Kupuji ho v Douglasu za 59 kč, je to pouze 15 ml, ale vydrží mi to klidně i dva měsíce se stálým použitím. Mám už několikátou krabičku, a používám ho s mírnými přestávkami už rok a musím říct, že to je ten nejlepší olejíček na vlasy, který jsem vyzkoušela. :)


Oficiální popis: Výživa na vlasy bez smývání. Regeneruje, hydratuje, dodává nádherný lesk a chrání vlasy před UV paprsky. Tato harmonická kompozice čistého hedvábí, přírodních vitamínů a rostlinných výtažků navrací pružnost a dodává vlasům hedvábnou měkkost. Pravidelné používání výživy Silk Therapy chrání vlasy před ztrátou hydratace, chrání odstín vlasů, usnadňuje rozčesávání a tvorbu účesu.
Musím říct, že tento olejíček rozhodně splňuje všechno co slibuje obal. Je to taková čirá tekutina, která krásně voní. Na vlasy si dávám množství asi velikosti hrášku. Vlasy jsou příjemně provoněné, dají se krásně rozčesat a myslím si, že mi rychleji schnou. Vlasy se lesknou a jsou heboučké.
Tento olejíček je naprosto báječný, a budu si ho rozhodně kupovat stále. Přemýšlela jsem i o koupi velkého balení, ale myslím, že bych ho nespotřebovala ani za 5 let a navíc ráda zkouším nové věci, takže tato mini varianta je naprosto báječná. :) Rozhodně vám ho doporučuji, za tuhle cenu je až neskutečné, co tento olejíček dokáže. 
Přeji hezký den :)

Žádné komentáře:

Okomentovat