úterý 11. listopadu 2014

Něco jako nápad.. :)

Ahojte!!
Tak nějak sem si říkala, že bych měla udělat nějaký řád blogu,.. Mám v hlavě ještě tolik nápadů a tolik věcí co bych chtěla zrecenzovat, ale nechci sem házet nahodile články. Někdy mě napadne tolik věcí za jeden den a mám čas, tak napíšu třeba více článků a pak hned publikuji, ale to asi není to nejlepší řešení. Jelikož jsem teprve na začátku a nemám stále čtenáře, tak si myslím že to ještě není tak akutní. Samozřejmě ale čím dříve, tím lépe. :)
Byla bych moc ráda, když mi napíšete na to svůj názor. Například  tom jestli se vám líbí, když budete vědět co bude příště. Nebo naopak, že to je špatný nápad a nelíbí se vám. Budu moc ráda za každý nápad nebo radu. :)

Abych to tak nějak nastínila, co říkáte? :
  • Úterky budu věnovat kosmetice
  • Čtvrtky si dáme knihy, seriály, filmy atd.
  • Pátek bude věnován takové všeho chuti, co mě napadne nebo z čeho jsem nejvíce nadšená atd.
  • Neděle je takový klidový den, proto si říkám, že bych zhodnotila celý týden, třeba co jsem používala nejčastěji nebo můj názor na poslední díly oblíbených seriálů atd. 
Takto nějak bych si to asi představovala, samozřejmě to není nic úplně doladěného. Jen sem si říkala, že by mohlo být dobré prokládat různé články. Témata jakým se budu věnovat už znáte a pátek to bude den překvapení co vymyslím. :) Samozřejmě to můžu do budoucna změnit nebo úplně vypustit a bude to prostě nahodilé. Ještě jsem si říkala, že na konci měsíce vždy udělám měsíční péči o vlásky. 
Ode dneška to tedy vyzkouším jestli to tak bude fungovat a jestli budu sama spokojená. Rozhodně mi prosím napište rady, nápady nebo kritiku, abych to vyladila. :)
Je to takový nudný článek, ale já sem se chtěla o tom s vámi podělit. 
Takže se mějte hezky a ve čtvrtek se můžete těšit na zrecenzovanou knihu. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat