pátek 28. listopadu 2014

Jak jsem se dostala k vysněné délce vlasů...než jsem se pomátla a ostříhala je :D

Ahojte!!
Minulý rok začala moje honba za dlouhými vlasy (to jsem ještě netušila, že toto léto se ostříhám na krátko :D). Ve stejný čas letěla na internetu hořčičná maska. Jelikož jsem chtěla mít vlasy krásně dlouhé tak jsem neváhala a vyzkoušela jsem opravdu hooodně. :) A dneska se s vámi podělím o moje poznatky, jak nejlépe urychlit růst vlasů. :)
Hořčičná maska je opravdu síla, vlasy rostou opravdu dost rychle, ale má to háček. Ty vlasy se tak rychle zničí, že to co vám naroste, to musíte ostříhat pokud nechcete chodit s koštětem na hlavě. Což, pokud chcete mít krásné dlouhé vlasy, tak tohle za to nestojí. Pokud si to chcete vyzkoušet, stačí napsat hořčičná maska a plno návodů na vás vypadnou. Já jsem si to upravila a míchala jsem- dvě lžičky kokosového oleje, tři lžičky velké rozdrcených semínek, lžičku olivového oleje, a dvě lžičky zázvoru (ten má zahřívací účinky a maska působí rychleji). Toto jsem si vždy nějak nešikovně naplácala na hlavu, vlasy potřela kokosovým olejem a dala to do alobalu a ručníku. Pokud jsem cítila teplo na pokožce hlavy, tak maska působila. Ale s tím jsem brzo skončila, když mi vlasy sice rychle rostly,ale byly neskutečně zničené. :(
Tehdy jsem zkoušela i různé vitamíny, ale ty sice zlepšily kvalitu, ale na růst to nemělo moc vliv. Spíše jsem tím dopovala vlasy, aby nepřišli o vitalitu při tolika pokusech je postrčit. O vitamínech jsem již psala, a najdete je na mám blogu, které doporučuji. :)
Potom jsem narazila na dva šampony, co opravdu dokázaly vlasy popohnat a zároveň je nezničily. Jeden je u nás normálně k dostání a druhý jsem si objednávala z Německa, protože u nás tato řada není. Ale určitě na internetu lze najít dobrý e-shop odkud si to lehce objednáte. :) 
Toto jsou výherci: 

Není to ani příliš drahé, a pokud chcete postrčit své vlasy, mě tyto šampony posloužily dobře. A teď když o tom tak píšu tak si je asi koupím znovu. :D Vlasy mi rostly cca 2 cm za měsíc, protože jsem tyto šampony střídala s jinými, těmi co zase vyhovovaly mému typu vlasů. Rozhodně tyto dva šampony doporučuji, ale slyšela jsem i o šamponu od Vichy se selenem a ten snad v brzké době vyzkouším. Momentálně zkouším olej pro růst od Natura Siberica s rakytníkem, takže si počkejte na recenzi. :)

Toto jsou moje rady, jak na urychlit růst vlasů, sice nemám fotky z té doby, ale za půl roku zkoušení tohoto všeho jsem vlasy měla krásně dlouhé a byla jsem spokojená. :)

Hezký den :)

8 komentářů:

  1. dobre vedieť :) ja som si kupila Reghar sampon a tu tinkturu a nevidela som enjake vysledky... a yves rocher mam rada, pouzivala som od nich aj pletovu kozmetiku. Ja som prave pridala recenziu na balzam na pery, tak mozes kuknut, komentovat :) ..http://mivafashion.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. ten šamon od Yves Rocher mám doma, ale že bych viděla nějaké posuny to tedy ne.. ale třeba už mám max délku, co mi mohou narůst a už mám smůlu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si myslím, že jsem tehdy dosáhla maximální délky, a pak už by asi nic nepomohlo.

      Vymazat
  3. Já se teď docela držím, ale vždycky mám období - chci dlouhé vlasy, které většinou končí mikádem. Teď mám nejdelší vlasy, co jsem kdy měla a poničila jsem si je odbarvování. Jinak mě na rychlejší růst opravdu pomáhá, když to neřeším a smířím se s tím, co mám a udržuju vlasy zdravé (bez žehlení, kulmování a hlavně odbarvování!!) :D. Z přípravků bych doporučila šampon s kofeinem Balea :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také to tak mám s vlasy, momentálně jsem na mikádu,ale pomale chci už dlouhé.:) Ten šampon jsem zkoušela,ale bohužel mi moc mastil vlasy, takže jsem ho přestala používat.

      Vymazat
  4. Tak tyto šampony jsem ještě nezkusila. Mně nejvíc pomohl šampon a balzám se zázvorem. Píšu o nich u mě na blogu (hledejte název Zlatý zázvor nebo štítek TianDE)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O zázvoru v šamponu jsem ještě neslyšela, ale vypadá to zajímavě. Věřím, že službu udělal protože jako hořčice, tak i zázvor mají zahřívací schopnosti, což pokožku hlavy prokrvuje a tím se stimulují vlasové váčky :)

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat