neděle 2. listopadu 2014

The Vampire Diaries

Ahojte!!
Dnes ještě jednou :) Chtěla bych se rozepsat o úspěšném seriálu The Vampire Diaries. Seriál je točen podle knižní série od autorky Lisa Jane Smith. Knihy jsem četla před několika lety a musím říct, že pouze snad dva díly. Kniha podle mě je napsaná špatně, vůbec mě to nevtáhlo do děje. Prostě nic dobrého o knize říci nemůžu, je to ztráta času i peněz. Rozhodně to není napsané tak dobře, jak je dobře promyšlený seriál. Seriál je dnes už známí snad po celém světě. Je to seriál o nadpřirozenu, partě přátel a plno zvratů. Nebudu tu opět psát děj, protože mi to přijde zbytečné. Několik sérií to bylo hlavně o tom kdo z bratrů Salvatorových získá lásku Eleny, mezitím v každé sérii je zajímavá zápletka, kde se plno lidí je snaží zabít. Zní to možná nudně nebo přehnaně ale je to opravdu výtečný seriál.




Moje nejoblíbenější postava je Damon Salvatore, je vtipný, je drsný, je to záporák. Vždy má dobré hlášky, a jeho sarkasmus je naprosto boží. Proto rozhodně fandím Damonovi a Eleně jako páru. Elena sice není nic moc, podle mě jí nemusí všichni tak obskakovat. Nechápu proč zrovna ona by měla mít vždy poslední slovo, nebo proč se všichni strachují o její život a né o svůj. Prostě Elena není můj oblíbenec ale Damonovi přeji ať s ní je, ptž je naprosto zamilovaný :)

Největší kočka ze seriálu je podle mě Caroline Forbes. Caroline je v první sérii jako naprostá blbka, která se zajímá jen o sebe a o to jak vypadá. Ale postupně z ní udělali naprosto hodnou a pečující postavu. Je až neskutečné co ona je ochotná udělat pro přátele a je naprosto zapálená pro dobro. Jsem moc ráda,že z ní udělali upíra, ptž ona je naprosto boží a je moje druhá nejoblíbenější postava. Je prostě krásná a neskutečně úžasná. Moc si přeji, aby ji dali dohromady s Klausem a moc mě mrzí, že se už v seriálu neobjevuje. Moc moc moc moc si přeji, aby z nich byl pár! A úplně mě sere,že v posledních dílech Caroline asi miluje Stefana, vůbec s tím nesouhlasím a doufám, že to pokračovat nebude!


Niklaus by byl naprostá jednička v seriálu, ale bohužel už tam není. Naneštěstí natočili The Originals a já naprosto žeru!!! celou rodinu Původních upírů, ale prostě Klaus je moje největší láska!! Je tak úžasný, je ještě větší záporák jak Damon, je sexy, má naprosto sexy hlas!! Sem naprosto zamilovaná do této postavy!!

Rozhodně mi napiště kdo je podle vás nejhezčí ze seriálu, a koho naprosto zbožňujete a koho nesnášíte!
Mějte se hezky :)



Žádné komentáře:

Okomentovat