neděle 2. listopadu 2014

D´Fluff

Ahojte!!
Dneska mám pro vás voňavé mýdlo :) Tento produkt sem ani zkoušet nechtěla, ale dostala jsem ho zdarma, takže jsem moc potěšená, že sem se k němu dostala. Je to mýdlo na holení od Lush :) Samozřejmě nemusím dodávat, že tento obchůdek mě nikdy nezklamal a naprosto ho miluji :)
Jmenuje se D´Fluff a 70g stojí 245Kč. Někdo by mohl říci, že je to přehnaná cena, ale vydrží opravdu dlouho a je jedinečný :) 



Oficiální popis: Jak heboučké a lahodné! Tenhle kelímek jsme napěchovali čerstvými jahodami, bio šípkovým olejem a kakaovým máslem, takže vás zanechá hedvábně jemné a sladce voňavé. Můžete se s ním jak holit, tak mýt!
Je tam napsáno, že to je mýdlo na holení, ale já bych řekla, že to je spíše našlehaná hutná pěna. Je překrásně růžová, a naprosto neodolatelná. Nejsem si jistá jestli cítím jahody, ale je příjemně sladká. Stačí si nabrat trošku na docela velkou plochu, trošku nepraktické je to nanášet na celé nohy, protože to docela trvá, což je škoda. Ta doba aplikace je jediné mínus. Krásně mírně napění a je to opravdu výborné. Pokožka po oholení je heboučká a ještě několik hodin voní :) 
Podle mě je to hodně dobrý kup, vydrží dlouho, krásně voní a máte naprosto hebkou pokožku! :)
Mějte se dnes hezky :) 


Žádné komentáře:

Okomentovat