úterý 11. listopadu 2014

Aroma Ritual

Ahojte!!
Dneska si dáme článeček o řadě Aroma Ritual. Tuto voňavou řadu uvedl na trh Dermacol. Tato řada obsahuje plno úžasných produktů - tělové mléka, sprcháče, krémy na ruce, olejíčky,... Tahle řada si mě dostala v květnu a od té doby se těchto produktů nemůžu nabažit. :)


Ani netuším kolik těch vůní existuje, ale ještě jsem ani zdaleka všechny nevyzkoušela. Mám pár favoritů a nechci je opouštět :D Jako chtěla bych vyzkoušet všechny (nejlépe) ty vůně, ale je to tak těžký, když jste si zamilovali určitě vůně,.. :) Chtěla bych vám tedy napsat, které naprosto miluji já a bez kterých to prostě není to pravé sprchování :D
 Začneme tedy sprchovým gelem... a je tooo... Ano, je to vodní meloun!! :) Na druhém místě se těsně umístila belgická čokoláda s pomerančem a doráží na ní rebarbora a jahody!! Tyto tři sprcháče miluji pro jejich vůni, ale mám díky tomu heboučkou pokožku a krásně provoněnou. Nádherně všichni napění a umyjí vaše tělíčko. :)
Můj favorit v péči o ruce je rozhodně limetka a hrozno, vaše ručičky budou tak sametově heboučké a ještě dlouho voní. :) Tuto vůni mám ráda i v masážním olejíčku a je to naprosto dokonalé. Cítíte se jak v nějakých luxusních lázních, prostě dokonalé. Ale i sprchový gel, mi není nepříjemný :) 


A nakonec co používám nejraději je tělový peeling a to belgická čokoláda a pomeranč. Díky tomuto produktu naprosto miluji celou řadu a nedám na něj dopustit. Myslím si, že jednou se neudržím a prostě to ochutnám. :D Ta nádherná vůně (zase :D ) a ty zrníčka vám krásně zvláční pokožku, je vyčištěná, a naprosto dokonale hebká. Z kůže tuto vůni cítím ještě dlouho, a cítím se úžasně!! :)


Takže rozhodně pokud ještě nevlastníte žádný produkt z této řady, okamžitě zvedněte zadky a utíkejte si pro svého favorita a určitě mi napište, které vůně jste si zamilovali vy :) 
Mějte hezký den :)



Žádné komentáře:

Okomentovat