pondělí 1. prosince 2014

Malá Vánoční inspirace :)

Ahojte!!
Dneska tu máme první den v měsíci prosinci! Blíží se nám Vánoce, i když počasí tomu neodpovídá. Já jsem  si pro vás připravila pár tipů jak si vánoce ozdobit. Nejsem sice nadšenec domácky vyrobených dekorací, ale překonala jsem se a pár jsem si vyzkoušela... No, nevypadá to tak dokonale jako na obrázku, ale přesto je to hezké. :)

Takže začneme něčím,co se zdá opravdu jednoduché, ale přesto musíte mít smysl pro dekor a trochu té šikovnosti. 



Pak tu mám velice zajímavě ozdobené perníčky. Také se každý rok těšíte až budete zdobit perníčky, a pak když už vám dochází inspirace a motivy se opakují, tak si ztěžujete jak už se vám nechce? Tohle jsem totiž celá já, prvně se na to těším ale už po hodině, když perníčky neubývají sem otrávená. :D

A chodíte na vánoční večírky a plesy? Nebo doma ke stromečku chodíte krásně oblečení? Mám tady opět inspiraci, a já osobně si k letošním Vánocům představuji zlatou nebo smaragdově zelenou, nejlépe kombinaci. Ale potíž ovšem nastává k nalezení takových šatů a dle nabídky co jsem už viděla,tak jsem zklamaná. Takové šaty mi asi nejsou souzeny najít. Ale pokud víte o nějakých krásných v těchto barvách, tak mi určitě napište! :)


A nakonec mám otázku.. jakou vůni si představujete když se řeknou Vánoce?? Já cítím skořici a vidím moje oblíbené cukroví jak ho požírám :D


Takže já jsem se teď navnadila na cukroví a dárečky, a ještě si taaaak dlouho počkám. :(
Přeji hezký den :)

2 komentáře:

  1. Hezký článek! :)
    My perníčky nikdy nepekly, takže vůbec nevím, jaké je jejich zdobení. :D Ale myslím, že by mě to hrozně bavilo... ze začátku. :D
    Na plesy a večírky vůbec nechodím a na Štědrý den se neoblékám nijak extra svátečně, ale inspiraci si sem přidala krásnou. :)
    Co se týče vůní, tak já si představím také hlavně skořici a jablka, jehličí, cukroví a tak .. zkrátka klasika. :)
    Janie Reinde

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za chválu, abych se přiznala tak ke stromečku chodíme všichni co nejpohodlněji, aby nás nic neškrtilo až do sebe budeme ládovat cukroví a ležíme u pohádky :)

      Vymazat