pondělí 8. prosince 2014

Šaty, šaty, šaty... moje myšlenky se zasekly :D

Ahojte!!
Každoročně od podzimu do ..no března tu máme plesovou sezónu. Já nevím jak vy, ale vůbec nemám přehled o tom jestli jsou i tak měnící se trendy v plesových šatech. Jaká barva zrovna letí, jestli takový nebo makový střih, jestli s obručemi nebo bez. Když chodím na plesy já, tak vidím všechny možné druhy, barvy a střihy šatů a zamyslela jsem se tak jestli řešíte trend plesových šatů. Máte přehled o tom co zrovna tuhle plesovou sezónu na sebe? Nebo se jen orientujete v tom co se líbí vám a lichotí vaší postavě? Já řeším každý rok stejný problém - mám představu,ale ta se neslučuje s výběrem obchodu. A pak mi zbývá se podřídit danému sortimentu, nebo si velice dost připlatit a nechat si je ušít. No,.. a tento rok je to naprosto stejné. Tímto se s vámi chci podělit o mou představu na letošní sezónu :)







Asi jsem se zbláznila do zelené a zlaté. Na těchto dvou barvách teď naprosto ujíždím. Přes oblečení, doplňky až po stíny na oči naprosto žeru tyhle dvě barvy. Když jdu nakupovat, tak se mi zamlží před očima a automaticky vyhledávám jen tyto barvy a to ani nevím proč. Asi jsem se opravdu zbláznila :D
Ale po vysněných šatech se slehla zem a já už to vzdávám, že najdu nějaké perfektní, abych mohla zkombinovat tyto barvy. Sice jedny světle zelené mám a jsou krásné, ale nesplňují mou představu. Teď jsem si uvědomila jak náročný zákazník jsem :D

A jakou máte představu vy? Taky každý rok pátráte po vysněných šatech a máte úspěch či neúspěch? Býváte na plesech spokojené se svoji róbou? A jakou barvu máte zamilovanou? :)

Hezký den :)

Žádné komentáře:

Okomentovat