pátek 5. prosince 2014

Co je to Splashlight?

Ahojte!!
Také rádi sledujete Se ve městě?? Je to dokonalý seriál a film o ženské kráse, přátelství a samé módě! A ještě ten sex. :D Tento boží seriál by určitě nebyl tak úspěšný bez Sarah Jessici Parker. Ona je prostě dokonalá a úžasně ztvárnila Carrie Bradshaw. :)) 



A já jsem vždy milovala a obdivovala její styl oblékání a její vlasy. Její vlasy byly v každém díle naprosto dokonalé a boží ♥. A já tu pro vás mám techniku, jakou jsou tyto vlasy nabarveny. :) Tato technika se nazývá splashlight - neboli andělské vlasy. Vlasy mají v sobě jakoby odlesky světla, což znamená, že světlé místa jsou rozmístěny tak aby tvořily přirozené dopadající světlo na vlasy. Tyto vlasy vypadají jakoby byly ozářeny sluncem a tvoří dokonale přirozené odlesky. :) Je pouze na vás co si pod tímto představíte. Jako Carrie mít pramínky nebo extrémní použití této techniky jako je velký pruh ve vlasech. Pokud zvolíte přirozený přechod barev, vypadá to velice plasticky, a vlasy jsou jako obrovská krásná hříva. Tato technika byla trendem letošního léta, bohužel u nás převálcovalo všechno ombré. :)

Tady jsou ukázky různých "andělských vlasů" :




Něco málo pro srovnání:

Tahle technika je bomba!! Opravdu se mi to moc líbí a až půjdu ke své kadeřnici,tak to rozhodně prodiskutujeme. Líbí se mi styl jaký má Sara a nebo třeba jako na první nebo poslední fotce. Tahle technika mě opravdu uchvátila a asi ji budu "potřebovat". :D Zařekla jsem se, že si rok nebudu měnit barvu vlasů, ale tohle není přímo změna barvy, ne? :))
Napište mi pokud tuhle techniku znáte nebo jste o ní ještě neslyšely, ale zdá se vám úžasná? 

Přeji vám hezký začátek víkendu, a ať vás nesebere čert :))

6 komentářů:

  1. O tejto technike som ešte nepočula, ale vyzerá to zaujímavo, ako keby si bola stále v nejakej žiare( anjelskej alebo čertovskej?) :)
    rada by som ťa pozvala na môj blog, kde práve prebieha mikulášska Giveaway o limitku od Alverde a make-up Catrice
    www.mybeautygram.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. pěkný článek, který všechno vysvětlil ;)

    SISTERSHOODS

    OdpovědětVymazat
  3. O této technice čtu poprvé...musím říct, že mám hroznou chuť, nechat si něco takového vytvořit, bohužel se stavem mých vlasů se jich nesmí nic zesvětlujícího ani dotknout :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to hoodně lákavé :)) Ale ty světlé vlasy máš, myslím že už by jen stačilo dodělat tmavější zbytek, ale nejsem kadeřnice takže netuším jestli to tak jde :D

      Vymazat