neděle 7. prosince 2014

Lenošná neděle a pohádky :)

Ahojte!!
Dneska tu máme neděli a já už od dětství mám v sobě touhu koukat po pohádkách. Ač mám velice ráda klasické české pohádky nepohrdnu poslednímu hitu, a to takovému,že ty pohádky trošku "upravily". Je mi jedno jestli je to hororová pohádka nebo animovaná. Mám velice ráda jakýkoliv pohádkový příběh. Dobře se uvelebit, kávu nebo čaj k tomu něco dobrého a jde se koukat!! :)
 Já jsem si připravila něco málo na ukázku, spíše takovou nabídku ať už hororovou nebo krásně kreslenou přesně pro tak hnusné počasí jako je teď. A když dovolíte já sama mám připravenou pohádku a ledové čokoládičky abych se už mohla koukat. :))















Na dvě pohádky jsi ještě počkáme. Into the Woods bude mít premiéru 25. 12. to bude krásné, přesně na vánoční svátky a druhá bude až příští rok - Cinderella. Nevím jak vy, ale já mám už touto dobou puštěno Kráska a zvíře, čaj a ledové čokolády láduju a lebedím u krbu. :P


Přeji krásnou druhou adventní neděli :)

Žádné komentáře:

Okomentovat