úterý 9. prosince 2014

Obstojí tento lak proti laku Paul Mitchell?

Ahojte!!
Dneska tu máme úterý a je tu recenze. Tentokrát mám pro vás recenzi na lak na vlasy od Toni&Guy. Tento lak je z té řady Creative. 


Cena se pohybuje kolem 280 kč, a kupuji ho v TETA drogerii. Tento lak příjemně voní a docela dlouho mi to jedno balení vydrží. Oceňuji příjemnou vůni, protože tou fixací mě vůbec neohromil. Tento lak se řadí mezi dražší produkty na vlasy, ale musím říci, že mě vážně neoslnil. Fixaci má takovou průměrnou mírně nad průměrnou. Nemohu říci, že mi lak udrží vlnité vlasy celý den. Nedokážu si představit, že bych měla dlouhé vlasy a chtěla si je navlnit na celý den, tak rozhodně si nevezmu tento lak. Ano moje kratší vlasy to docela dobře zafixuje - průměrně mi vlnité vlasy vydrží 4 hodiny, a pak začnou povolovat. 
Tento lak rozhodně nedokáže se přiblížit fixaci od mého milovaného laku Paul Mitchell, ale je možné, že po tak dokonalém laku mám hodně vysoké nároky na laky nižší cenové skupiny. Tento lak mě zklamal, čekala jsem lepší fixaci. 

 K tomuto laku jsem si našla dobrého pomocníka, který můj účes zachrání na celý den. Spojení těchto produktů se vyrovná fixaci od Paula. :)) Je to od stejné značky, jen z řady classic. Tento sprej má také příjemnou vůni a používám ho před použitím kulmy. Jednoduše do vlasů nastříkám tohoto miláčka, nakulmuji a pak zafixuji lakem. Jsem velice spokojená s výsledkem. :)  Po tomto zázraku jdou lépe tvarovat všelijaké kudrny. Vůbec si nejsem jistá kolik tento sprej stojí ale řekla bych, že kolem 200 kč. 


Rozhodně můžu tyto dva produkty doporučit při společném použití, ale samostatný lak nemá pro mě dostatečnou fixaci. Stále zatím vede Paul Mitchell v mém snažení najít dokonalý lak :))

Přeji hezký den :)

Žádné komentáře:

Okomentovat