středa 3. prosince 2014

Problematika dárků? Pro mojí rodinu už ne :)

Ahojte!!
Jako každý rok mnoho lidí i já mám problém s dárky na Vánoce. Je tu tolik možností, ale i přesto je to tak stresující období, aby jste našli ty pravé dárky co udělají radost. Na spoustě blogů vidím plno,ale opravdu až příliš věci co si dotyční přejí a zdá se mi to přehnané. Já chápu, že pro někoho nehraje roli cena a koupí svým dětem všechno co chtějí, ale podle mě to už nejsou tak krásné dárky. (Ale záleží samozřejmě na rodičích, pokud někdo miluje svým dětem dát vše co chtějí tak jen do toho. :) ) Řekneme si vše co chceme a čekáme všechny ty dárky pod stromečkem (především mladší ročníky ale některé slečny toto očekávají i u svého přítele). Já osobně tohle nemám ráda, ano chci nový telefon a drahou kosmetiku, ale nebudu to nikomu cpát a raději si to koupím za své peníze (a nadělím si sama). Například mí rodiče nechápou proč tolik peněz utrácím do kosmetiky na vlasy, proč musím mít rtěnku za několik stovek ani proč mám šaty tak drahé,že by děti v Africe brečely. A já jim nevyvracím jejich postoj a nechci po nich,aby mi udělali radost něčím co nemají rádi, což pokud by opravdu chtěly toto koupit, musela bych si to vybrat ... NE! Tohle nejsou dárky od srdce a ani tolik nepotěší jako překvapení. Tento rok jsem přišla s něčím co potěšilo celou mou rodinu a já budu šťastná :) Udělala jsem seznam knih, které mi chybí a chci je do své knihovny. Tyto knihy bych si beztak koupila postupně, takže jsem všem ušetřila čas i námahu a dala mamce seznam a řekla ať mi vyberou co chtějí a pošlou to babičce a ta vybere taky jeden titul. Je to jednoduché, záleží na nich kolik chtějí investovat peněz, je to dárek co udělá radost i jim, protože mi kupují něco co schvalují a je to prospěšný dárek. :) Je to výhra u všech a přesto to zůstává překvapením. Nechci přehnaně drahé dárky nikdy, ale většinou tam i přesto nějaké najdu, ale já je nepotřebuji stačí mi maličkost jako kniha :)
A co je na mém seznamu? 












No, jde vidět že fantasy žeru, že? :D Je to pro někoho dost, pro někoho málo knih, ale je to něco co bych si právě teď chtěla přečíst. Je to docela i dobrý výběr pro mou rodinu, protože jsou to knihy různých cenových kategorií. A beztak dostanu ještě nějakou tu šálu, ponožky a čepice ... no jako každý rok :)) 

Jak už víte, pro mého taťky dárek mám ( Zde ), pro mamku ještě dokoupím něco málo, protože ráda rozbaluje hodně dárečků, tak kupuji drobnosti a balím je zvlášť ;) a pro mého bratra už jsem konečně alespoň vymyslela dárek, takže já už budu mít splněno a (samochvála smrdí) vím, že jsem vybrala dobře a budou rádi. :))

Napište mi co si přejete pod stromečkem mít vy a jestli máte rádi maličkosti nebo si potrpíte na velké dary :)
Přeji hezký den :)

Žádné komentáře:

Okomentovat