čtvrtek 4. prosince 2014

Můj malý knižní sen ♥

Ahojte!!
Jednou z mojí vášní je čtení. Je to můj koníček a ráda se jsem v přítomnosti stejných bláznů jako já. :) 
Já jsem obrovský snílek a mám plno snů, jsou to spíš takové sny co víte, že je milujete ale přesto zůstáváte mírní realisté, aby jste tušili že se vám to nepovede. Zkrátka a dobře, tyhle moje sny jsou tak moc od reality, že na ně ani nevidím. Jedním takovým snem je vlastnit čtecí kavárnu. Prostě malou útulnou kavárničku, kam by si lidé chodili číst, povídat si o knihách a kupovat je. Byly by tam plné regály nových knih na prodej a plno krásných knihovniček u stolků, ze kterých si můžete libovolně půjčit knihu ke kávě. Když zavřu oči, vidím před sebou skořicové latte, krásné útulné prostředí, na stolech vonné svíčky, v ruce dobrou knihu a v druhé možná kousky ovoce, co ráda mlsám u čtení. Je to krásný sen, ale asi se nikdy nesplní. Nicméně jsem na internetu viděla pár vychytávek co by zajímalo i další knihomoly. :)







Přeji krásný den s dobrou knihou :)

5 komentářů:

  1. Ahoj, až se ti tenhle sen uskuteční, a já doufám, že jo, tak jsem první návštěvník!!! Nojo jsem takový dva malý blázni, kteří mají hlavu v oblacích a nohy bohužel na zemi :D. Uvidíme se za 17 dní, vidíš jsem hrozná, už to odpočítávám, protože se mega těším ;) :).
    Tvoje zpřízněná duše nebo blázen (vyber si ... spíš obojí ) :) :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli se mi to někdy splní, tak musíš být stálý zákazník :D Jsi blázen, odpočítávat dny :D :D Snad si je neodškrkáváš i v kalendáři, nebo sis koupila adventní kalendář, ale končí ti dříve? :D :D :))

      Vymazat
    2. Jj mám ten adventní kalendář, jo a končí dřív :D, dostala jsem ho od kámošky k narozkám :D.

      Vymazat
    3. a to už tak je vyrobený, nebo ti ty čokoládky ostatní snědla a zalepila okýnka? :D :))

      Vymazat
  2. Zvu tě na mou giveaway o super skřipce do vlasů - http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/11/linziclip-giveaway.html :-) <3

    OdpovědětVymazat