čtvrtek 11. prosince 2014

Další mé srdeční záležitosti ♥

Ahojte!!
Dneska tu mám pár typů pro filmové večery. Tyto dva filmy a jeden seriál jsou opět mé srdcovky. Naprosto u každého maximální zážitek!!
 
Prví film se jmenuje Já, Frankenstein. Tento film měl premiéru tento rok na jaře a musím říct, že jsem na premiéře seděla celou dobu naprosto soustředěná. Opravdu musím říct, že jsem byla maximálně vtažená do děje a sledovala perfektní efekty. Jak už název napovídá, děj se odehrává o životě monstra co stvořil Frankenstein. Tento děj se soustřeďuje na válku mezi zlem a dobrem, a správném rozhodnutí F. monstra. Opět je tento příběh obohacen něčím nový a zajímavým. 
Režíroval ho Stuart Beattie a hlavní postavy ztvárnily - Yvonne Strahovski, Aaron Eckhart, Bill Nighy a další. 



Další film je Drákula, neznámá legenda. Opět je tento film představen tohoto roku a já nedokážu ani slovy popsat jak je úžasný. Seděla jsem u něj se zatajeným dechem a vůbec nevím jestli jsem vůbec dýchala. :D Já jsem ten děj doslova žrala!! Odehrává se v dávné minulosti, kdy byl Drákula stvořen, kdy ještě byl pouhým Vladem Napichovačem. Tento děj ztvárňuje Drákulu jako oběť strachu a zoufalství o svůj lid a rodinu. Potřeba zachránit všechny jeho lidi ho donutí k zoufalým činům. 
Režie Gary Shore a hlavní postavy (úplně k sežrání) jsou Luke Evans, Dominic Cooper, Sarah Gadon, Samantha Barks a další. 



A jako poslední zmiňovaný seriál je Drákula. Tento seriál byl produkcí roku 2013 a bohužel k mému velkému zklamání ho zrušili. Já jsem ten seriál doslova milovala a hrozně mě rozčílilo ukončení po první sérii, ale i přesto ho doporučuji. Tento seriál ukazuje Drákulu jako obchodníka v minulém století, který chce zničit své nepřátele. Přestěhuje se do Londýna, kde se snaží zkompromitovat Řád, který ho připravil o milovanou ženu. V té době potká dívku do které se zamiluje a příběh je jako romantické drama. 
Režie Andy Goddard a Steve Shill a perfektní herecké podání - Jonathan Rhys Mayers (žeru ho!) a další.


Toto jsou další snímky, které si dostaly mé srdce. Nejenom to úžasné zpracování, ale i herecké výkony jsou "hodny mého srdce". Rozhodně doporučuji si pustit tento film/seriál, uvelebit se v teple, něco dobrého na pití a jídlo a prožijete příjemný večer! :))
Hezký den :))

2 komentáře:

  1. Drákulu (neznámá legenda) už mám sjetou několikrát a pořád to hrozně hltám :D. Luke Evans je úplně nejlepší :)

    OdpovědětVymazat