čtvrtek 4. prosince 2014

Recenze na knihy od Abigail Gibss

Ahojte!!
A dneska tu máme čtvrtek a je tu recenze na knihu. Tuto knihu jsem ani neměla v plánu kupovat, ale když jsem viděla v knihkupectví obal, tak jsem ji prostě musela mít! Také si vybíráte některé tituly podle obalu?? :)
Kniha s názvem Temná hrdinka od Abigail Gibss si mě naprosto dostala. Spisovatelka ji napsala velice mladá a proto má můj obdiv, protože je to velice vydařená kniha.

Jak napovídá obal je to o temné hrdince. V knize existuje proroctví o 9 hrdinkách, které vše zachrání. Jak jistě napovídá první kniha je o první z nich. Violet je obyčejná lidská dívka, která jednoho večera spatří naprosto strašné a neuvěřitelné věci. Téhož večera ji unesou a budou ji držet na panství vampírů. Už dál vám prozrazovat nebudu,.. :) Kniha je velice dobře čtivá, je to napsáno svižně a díky tomu se kniha čte velice dobře a rychle. Je to úchvatný děj a opravdu se nebudete moci odtrhnout od tak úžasné knihy. :)

Samozřejmě už je i druhý díl a vidíte ten krásný obal??! Já miluji tyto obaly! No, druhý díl je o druhé hrdince (jak jinak,že?), tato hrdinka se jmenuje Autumn a je z jiné dimenze (ano v knihách jsou zahrnuty takto zvláštní světy). Musím říct,že pokud bych musela srovnat tyto díly, tak asi první byl pro mě zajímavější. Možná je to tím, že v tomto díle je opravdu dost probrána politika a hodně se vysvětluje celý knižní svět a jeho rozdělení. V druhém díle ke konci se hrdinky konečně poznají, a je to docela komplikované a děj je velice napjatý. Ale opět je kniha perfektně napsána se strhujícím dějem. :)

Jak někoho z vás napadne, i mě tohle napadlo, že bude asi 9 dílů. Pokud jste četli nebo i ne, je zřejmé, že každá kniha se věnuje jiné hrdince a jejímu životu což znamená - pokud je 9 hrdinek bude i 9 knih. A docela si počkáme :(

Knihy jsou opravdu výborné, určitě mi dáte za pravdu pokud jste četli a ti z vás kdo ne, tak určitě to nebudou vyhozené peníze. Samozřejmě to myslím pro ty z vás, kdo jsou jako já milovníci fantasy i romantických příběhů. :) Ještě bych podotkla můj nápad, nápad možná ne, spíše strach. Pokud knihy budou zfilmované, obávám se, že to bude slaďárna pro puberťáky - tzn. zpackají všechno dobré na knize a bude to milostný příběh. Snad se mílím a možná se to ani k filmové verzi nedostane. Jako třeba odstrašující případ Vampírské akademie. :(

Nicméně je kniha výborná jako vánoční dáreček.

Přeji hezký den s dobrou knihou :)