sobota 13. prosince 2014

Boho Curl, masový trend nebo zůstane v ústraní?

Ahojte!!
V poslední době jsem si všimla, že se k nám dostává další vlasový trend a to je Boho Curl. A co to vlastně je?
Vzpomeňme si na 60. léta a afroameričanky s vyčesanými kudrnami nahoru,  nezávislé a plné sebevědomí. Toto přesně je Boho Curl, jsou to kudrnaté vlasy vyčesané do výšin zpravidla v kulatém tvaru. Tento účes je zaměřen na ženy se zdravým sebevědomím a bohémským stylem života. Je to rafinované a sexy. K docílení nejlepších výsledků pomáhá technika Dappling, která spočívá v prolínání hnědých a zlatých tónů. To dodává vlasům postupné stupňování s barevným prolínáním. :))

Malá ukázka:


Tento styl se mi líbí, ale není to pro mě. Je to určitě zajímavé a nevšední, ale není to můj "šálek kávy". Řekla bych, že to rozhodně není pro všechny typy žen, pouze některé typy mají potenciál na Boho Curl. Celkově si myslím, že evropský typ žen spíše prahne po dokonalosti a eleganci, či přirozenosti  než bohémskou výstřednost. 
Co si myslíte vy?  :)

Hezký den :))

4 komentáře:

  1. Zajímavé to rozhodně je, ale jak říkáš, rozhodně to není pro každého :)
    A nechci ani vědět, kolik by člověk musel ráno strávit času před zrcadlem... :D
    www.beauty-an.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nad tím jsem se ještě ani nezamyslela, kolik by to stálo času :D A asi i pevné nervy, aby se to povedlo. :))

      Vymazat
  2. Koukala jsem, že se toho dá docílit natočením vlasů na brčka, ale zatím jsem nezkoušela.
    Když se zadá na youtube straw curls vyjede hodně tutoriálů, kde to některým holkám hezky vyšlo. Někdy vznikly buď podivně nepřirozené vlny nebo mega afra :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem už na ty brčka narazila, ale nikdy nezkoušela, ani tomu teda moc nevěřím. :D Zdá se mi to jako docela pracný zabitý čas ;)

      Vymazat