úterý 2. prosince 2014

Zkouška oleje na vlasy od Organix :)

Ahojte!
Dnešní recenze bude opět na péči o vlasy, a bude to na olej. Tento olej jsem dostala od známé, která ho dovezla z Ameriky. Vůbec netuším jestli je to u nás k dostání ani kolik to stálo. 
Je to Argan oil of morocco od značky Organix. 
Tento olej slibuje hydrataci vlasů, chrání před UV zářením, chrání vlasy před teplem při žehlení či kulmování. Vlasům má dodávat měkkost a pevnost a zároveň vytvářet "sexy" kadeře. 
 Musím poznamenat, že tu krabičku už nevlastním, nevím kam se zatoulala. Tudíž jsem tyto fotky vypátrala na internetu. ;) Prostě už je to několik měsíců a já sem ji asi vyhodila... :)

Má takovou klasickou olejovitou konzistenci, ale není přímo hutný spíše tekutý. Má nažloutlou barvu a voní ...no řekla bych tak jako luxusně. Neumím popisovat vůně,ale navozuje mi to dojem něčeho luxusního, co třeba cítíte když vejdete do luxusního salónu. To balení mám asi 4 měsíce, nejsem si jistá, odlila jsem dokonce kamarádce a přesto mám ještě polovinu balení. Aktivně jsem to používala měsíc a teď už jen někdy. Nevidím na něm nic špatného, ale zároveň jsem si z něj "nesedla na zadek". Nekonalo se žádné oooo a nic podobného. Je to prostě dobrý olejíček, který se snadno používá po každém mytí, jako zábal pro hloubkovou regeneraci nebo když jsou vlasy příliš vysušené. Ráda ho používám jako pomocný olej pro zábal na vlasy (o tom až příště) a nebo když v létě se mi vlasy moc vysušily, stačila opravdu malá kapička, aby dostaly takový zdravý lesk. :)
Při porovnání na můj olejíček od Biosilk nemá, ale je těsně za ním. :) Tento olejíček dělá vše co slibuje, ale žádný aplaus se nekonal.

Přeji hezký zbytek dne :)

Žádné komentáře:

Okomentovat