neděle 14. prosince 2014

Vlasoholičky vysněný seznam :)) ♥

Ahojte!!
Nastal den, kdy se musím k něčemu přiznat. Asi jste už pochopili, že jsem blázen do všeho co se vlasů týče. Nejde to ani vysvětlit jak moc jsem ujetá na přípravky na vlasy!!! Ale jde to popsat alespoň jedním slovem - vlasoholik. Jsem úplná vlasoholička ♥ - miluji zkoušení věcí na vlasy, miluji vymýšlení účesů, miluji sledování trendů, miluji vlasy! Ani nevím proč jsem nikdy nechtěla být kadeřnice, ale řekla bych že tato závislost nastala až na střední. Já jsem byla na internátě a tam to funguje trošku jinak, prostě znáte to -  konečně jste z domu někde jinde, stále se stejně starými lidmi, většinou se stejnými zájmy atd. atd. A tam se najednou zrodila moje slabost pro poznáváním různých věcí na vlasy a řeknu vám, že to bylo období největšího experimentování. A moje vlasy kdyby mohly mluvit, řekly by, jsme šťastní že jsme ty šílenosti ustály! :D Ale bohužel tahle moje závislost přerostla v úchylku a postupně se to zhoršovalo. Najednou jsem měla až nutkavou potřebu vrážet všechno kapesné do vlasové kosmetiky a můj mozek si našel zvláštní místečko pouze na myšlenky o vlasech. Opravdu jsem už vyzkoušela hodně, ale opravdu hooodně věcí na vlasy, ale stále nemám dost. Mám seznam, co bych chtěla vyzkoušet, ale jakmile se objeví nějaká novinka tak ji chci a ten seznam se pouze prodlužuje. Je to naprosté šílenství po dokonalosti pro vlasy. Já je mám sice teď středně dlouhé, ale vůbec mi to nevadí, jsou zdravé a krásné a (nesobecky :) ) řeknu, že moje vlasy jsou hodné chvály a taky chváleny často jsou. :)) 
Třeba miluji přípravky od značky Lush a nedám na ně zatím dopustit a doufám, že budu pokračovat s testováním této značky dále. Hodně mě láká značka Natura Siberica od které mám pouze zatím dva produkty. Nebo značku Toni&Guy mám naprosto ráda ohledně stylingu. Dokonce Yves Rocher bych řadila do mých oblíbenců. A mnoho dalších úžasných výrobků :))

A tady je něco z mého vysněného seznamu:
Alterna - denní detoxikační sampon

Alterna - kaviárová hydratační maska

Alterna - CC krém na vlasy

krém na vlasy pro zvětšení objemu

šampon pro jemné a zplihlé vlasy

regenerační zpevňující maska pro vlasy postrádající hustotu

olej pro jemné vlasy

koncentrovaný aktivátor pro vlasy postrádající hustotu 

sprej stimulující růst vlasů

olej pro všechny typy vlasů

doplněk stravy pro posílení vlasů a nehtů
jamajský černý ricinový olej 

noční regenerační maska pro poškozené a křehké vlasy


Asi jste si povšimli, že to nejsou zrovna cenově přitažlivé produkty a nejsou zrovna běžně k dostání. I já jsem prvně testovala drogerkové produkty, ale postupně jsem zkoušela i dražší a jsou prostě nesrovnatelné. Ano, i v drogerii se najde pár dobrých kousků, ale pro mě už nestačí dobré. Já chci dokonalé a cena mě většinou nezastaví. Nemůžu si ale zároveň dovolit všechno, takže postupně nakupuji a dostávám se do stále jiných okruhů - jak cenových tak dostupných. Například nedám dopustit na masku/miláčka od Macadamia natural oil, což je drahá maska a na druhé straně je miláček Biosilk, což je naprosto levná záležitost. Jsem prostě blázen :))

Moc ráda bych se o své poznatky s vámi dělila a snad i pomohla k vašim dokonalým vlasům. :) Snad se mi splní můj vysněný seznam, je sice kapánek delší než tato malá "ochutnávka", ale ty produkty doslova potřebuji vyzkoušet. :)

Vzhůru do bádání po perfektních produktech!!! :) a hezký den všem vlasoholikům!! :)
 

♥♥♥

2 komentáře:

  1. Pěkný článek, moc jsem se pobavila... :).
    Chtělo by to komunitu vlasoúchylů, kde se může všechno prodiskutovat, protože experimentů, účesů a péče není nikdy dost :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to opravdu není :)) Řekla bych, že nás je čím dál více bláznivců do vlasové kosmetiky a celkově vlasů :))

      Vymazat