úterý 16. prosince 2014

Můj pomocníček účesů od Schwarzkopf :)

Ahojte!!
Dneska tu mám článeček o jednom velice dobrém pomocníku od Schwarzkopf - got2b smooth a chic.


Of. popis - Inspirováno street stylem. Designováno stylisty. Dopřej vlasům královskou péči s uhlazující emulzí got2b smooth a chic. Tato luxusní emulze vlasy vytvaruje, uhladí, ovládne neposlušné pramínky, a dodá jim lesk a hebkost. Chrání vlasy před poškozením teplem při fénování a před UV zářením. 
Návod k použití: Potřebné množství nanes do dlaní, rovnoměrně vetři do suchých nebo ročníkem vysušených vlasů a styluj.

Na začátek musím pochválit obal. Moc se mi líbí jak tvar tak příjemná kombinace jemně růžové se žlutou. Dále moc chválím příjemnou parfemaci. :) Konzistencí to je takový hutný bílý krém. Neřekla bych,že dozajista dělá všechny slibované věci, ale je velice dobrý. Já ho používám, při nějakém účesu nebo když chci mít rovné rozpuštěné vlasy, tento krém mi dodá příjemnou strukturu a vlasy se mi nepramínkují jako obvykle. Už jsi nepamatuji kolik stál, ale cena se mi zdála příznivá na produkt z drogerie. 
Moje použití: Mokré vlasy si prosuším ručníkem, do konečků si dám trochu Biosilku a pak fénuji. Když mám vlasy mírně vysušené dodám tento voňavoučký krém a vlasy si dosuším studeným vzduchem s kulatým kartáčem a dále si vlasy upravím dle libosti. :))

Na závěr bych řekla, že tento produkt není něco, co vyloženě potřebujete, ale je to takové zpestření při tvorbě vašeho účesu. :))

A ještě taková vsuvečka - Před nedávnem jsem se zmínila, že jdu na ples a chtěla jsem vám vyfotit svoje krásný nový šatičky, ale bohužel ten den byl velice splašený tak jsem na to úplně zapomněla. A jelikož já nejsem nějaký modelový nebo fotografický typ, tak se mi podařila vylovit jen jedna fotka, a musíte si doplnit šatičky a překousnou kvalitu. Šaty byly velice jednoduché, krásně světle tyrkysové s krajkou. :)
Ještě jednou se omlouvám za tu kvalitu a tady jsem já s mou kamarádkou na rtech Freidou :))


V účesu jsem se inspirovala Zoellou a Týnuš Třešničkovou. Vlasy jsem si vyfoukala z popisku výše, nasadila si takový snad po babičce starý řetízek, dvakrát obmotala kolem hlavy a vlasy jsem zatočila do něho. Některé pramínky jsem si popotáhla a dva pramínky vytáhla a navlnila. Celé jsem to zalakovala lakem od Toni and Guy. Na této fotce ten účes nejde poznat, ale slavil úspěch a byl hotový během 10 minut. :))

Přeji všem hezký den :))  

Žádné komentáře:

Okomentovat