středa 22. října 2014

Úvodní pozdrav :)

Ahojte všichni! 
Existuje už plno a plno blogů, blogy o všem možném a taky o ničem... Já sama sleduji plno příspěvků, komentářů, různých rad a nápadů. 
Jsem hrozně ujetá na vlasy, tzn. všechny novinky, péče o ně, zajímavosti, sledován trendů, prostě naprosto vše co se vlasů týče chci vědět, zkusit a hlavně získat z toho co nejvíce! :) Vlasy jsou můj koníček a úchylka :D


Další mou láskou je nakupování naprosto všeho, znáte to - kosmetika, oblečení, BOTY a doplňky. 

Naprosto ujetá jsem do seriálů a čtení. Čtu scifi a fantasy, erotické romány a někdy i historické romány. V seriálech to mám naprosto podobné, protože většinou čtu i knižní předlohu. :) Dám malé ukázky, ale určitě alespoň seriály znáte. 












Tohle bude zhruba vše co bych chtěla přidávat za články. Budou to moje recenze na přečtené knihy, moje názory a domněnky ohledně seriálů a hlavně moje rady a recenze ohledně vlasů a její péče. Miluji nové přípravky a zkoušení nového. Chtěla bych se s Vámi podělit hlavně o moje zkušenosti s přípravkami na vlasy. :)
Takže doufám, že si můj blog oblíbíte a budete se vracet si číst nové a nové příspěvky a recenze. :) Přála bych si, aby i Vy mi psali svoje poznatky, názory a nebo rady ohledně zmíněných věcí. Takže se mějte krásně a doufám, že bude můj blog pro vás přínosem a radostí. Ahoj :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat