středa 22. října 2014

Říjnová péče o vlásky

Ahojte!! 
Takže tu mám pro vás první článek a hned o mých vlasech. Na začátek bych chtěla říct, že moje vlasy jsou teď poměrně zdravé,ale to hlavně z důvodu, že je mám střižené na krátko, mám něco jako mikádo, takže nemám problém se zničenými konci. Moje vlasy jsou jemné a naprosto rovné, na dlouhých vlasech sem měla problém, že mi neudržely žádný objem a ani vlny neudržely. Poslední dobou se mi častěji mastí, už druhý den odpoledne jsou takové zplihlé u čela mastnější. 
Moje péče o vlasy teď není nijak přehnaná a ani nepotřebuji tolik výživy, jak už sem řekla předtím, momentálně mám vlasy zdravé a dokonce v této délce se cítím dobře a nelituji, že je už nemám dlouhé. :)

Začneme teda šamponem, momentálně už druhým měsícem používám šampon Big od Lush. Tento šampon sem si objednala přes internet, protože nebydlím zrovna blízko Prahy. 
cena: 525kč / 230ml
Oficiální popis šamponuMořský šampon pro extrémní lesk a objem. Máme rádi mořskou sůl, protože je plná minerálů, vytváří báječný objem vlasů a jelikož je jí v tomto šamponu 50%, není potřeba přidávat žádné konzervanty. Do tohohle receptu jsme přidali ještě pečující kokosový olej s mořskou řasou pro měkounké kadeře a čerstvé citrony s limetami pro lesk jako blesk. Úchvatnou vůni dodává neroli, vanilka a pomerančový květ.  Ideální je pro vlasy normální, jemné, zplihlé či rychleji se mastící.

Můj názor je to, že je super, ale není to něco přímo báječného. Když nepoužiji kondicionér tak mám vlasy po něm zbytečně vysušené a nejdou moc dobře rozčesat. Samozřejmě dělá dobrý objem a lesklé vlasy. Myslím, že je naprosto nesrovnatelný s výběrem z drogerie. Když sem ho začala používat naprosto se mi vlasy změnili, byli na pohled krásnější a lesklejší, vypadali naprosto perfektně. První měsíc používání jenom tohoto šamponu mi vlasy vydržely i tři dny bez mytí a dva dny s objemem. Po delším používání se mi vlasy znovu začali mastit už druhý den. Další co se mi líbí na šamponu je to, že opravdu mi na celou hlavu stačí málo a opravdu dlouho vydrží celé balení. Vůně je taková jako dezinfekce se solí :D Někoho by možná mohly zarazit velké krystaly soli, co jsou v šamponu, ale mě vůbec nevadili a byla to příjemná změna. Pokud vám nevadí že to všude odkapává, tak je to dobrý šampon. Musíte si jen dávat pozor,až budete mít suchou hlavu a někam vyrazit, ať nemáte za uchem nebo v dírce od naušnic krystalky soli, mě se to stává pořád a vždy to zjistím v autobuse nebo na nějaké akci :D a pak je docela nepříjemné když to z vám spadne. 


Další na řadě je kondicionér a opět mám kondicionér od Lush Retread. Používám ho stejně dlouho jako šampon Big. Mám je od začátku září mám menší polovinu, takže je to super. Ale nesmíte zapomínat, že mám kratší vlasy, proto moje spotřeba je tak malá.
Cena: 495kč / 230ml
Opět sem dám oficiální popis: Zapište vaše vlasy na rekonvalescenci. Tenhle kondicionér jim dopřeje plnou oživující péči.Do základu z mořských řas a lanolinu přidáváme sójové mléko obsahující proteiny. Pro pořádnou péči přimícháme olivový, jojobový a avokádový olej. Nakonec přidáme výživný čerstvý kantalupský meloun a jogurt a máme úžasně bohatý a změkčující kondicionér pro ztýrané lokny, který vypadá jako delikátní pudink a jemně voní po fialkách a pomerančích.

Začnu tím, že ho používám jednou až třikrát týdně, jak kdy. Používám ho na celou hlavu, takže i ke kořínkům,ale to jen někdy. Většinou ho použiji všude, když si ho nechávám přes noc nebo několik hodin. Jednou sem si ho nechala na hlavě dokonce dva dny, ale pak ty vlasy nešli dát ani do culíku jak klouzali. :D Vůně je taková neidentifikovatelná a mě nevadí, není to nic hrozného, ani to necítím dlouho, ale doma mi říkají, že to hrozně smrdí když to mám na hlavě. Používám do jednou za týden jako masku a v týdnu jen jako kondicionér na pár minut. Má takovou jogurtovou konzistenci, nanáší se dobře, ale vlasy musím pořádně vyždímat aby mi nestekl zároveň s vodou. Vlasy jsou po něm báječné, jsou hebké, lesklé, a září (nevím jak jinak to popsat). Opravdu se mi líbí, jak vlasy vypadají a rozhodně bych si ho koupila znovu! :) Myslím, že to díky němu mám tak hezké a zdravé vlasy, vůbec už nemám suché konce ani se mi netřepí. Prostě dokonalé vlasy a za ty peníze to opravdu stojí! :)

Používám ještě někdy olejíček nebo ochranu před fénováním, ale o tom vám napíšu zase příště. Tento měsíc používám hlavně tyto dva produkty a naprosto mi vystačí. :) Když pominete, že cena je trochu dražší, a kamenný obchod pouze v Praze, tak je to opravdu výborná značka a já si jí naprosto zamilovala hlavně díky kondicionéru Retread! Přeji vám hezký zbytek dne :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat