sobota 25. října 2014

Mé vlasy

Ahojte!!
Dneska bych chtěla napsat mini článeček o mých vlasech. Chtěla bych v průběhu času testovat pár produktů na podporu růstu vlasů a tak sem přiložím pár fotek,aby šlo poznat jak se vlasy změnili, nebo jestli mi opravdu ta péče pomohla a vlasy opravdu vyrostly. Včera jsem byla u kadeřnice, a ta mi je opět vzadu zkrátila a nabarvila mi je. Svoje přírodní vlasy mám takové nevýrazné špinavé blond s rezavými odlesky. Už několik let se barvím na zrz a někdy mám takové úlety jako tmavě hnědou nebo dokonce toto léto křiklavě růžovou. Nejlépe se cítím v té rezavé, protože sem taková bledá a plno pih, takže rezavá si myslím že ke mě jde. Momentálně bych tu barvu popsala jako takovou skořicově hnědou u kořínků, mám to odstínované do světlejší. Nejsem moc dobrá v tom popisu takže přiložím fotky. 



Vlasy teď nepotřebují extra péči, žádné hnusné konečky nemám, ani zničené vlasy. Můžete se tedy těšit na recenze různých přípravků. Nebudu teď testovat na zničené vlasy, spíš ty na růst, protože je chci vyzkoušet jestli fungují. Těšit se můžete na recenze : 
Oblepikha siberica olej pro růst vlasů

Oblepikha siberica peeling na vlasovou pokožku

Lush tuhý kondicionér Jungle

Lush šampuk New

Značku Lush prostě miluju! a proto tu bude asi docela dost produktů. Dříve jsem používala produkty na vlasy z drogerie, ale jakmile jsem zkusila Lush tak si myslím že už u něj zůstanu. Ale i jiné značky preferuji jako je Lee Stafford nebo TONI&GUY. O Natura Siberica jsem se dozvěděla před nedávnem hlavně díky blogu Labradoora.com, pak jsem sama pohledala na internetu a hrozně moc mě to láká vyzkoušet, takže už mám dva produkty doma (viz. výše) a myslím, že ještě objednávat budu. 
Přeji hezkou sobotu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat