úterý 28. října 2014

Macadamia natural oil

Ahojte!!
Masku Macadamia natural oil už znají snad všichni, tahle maska udělala naprosté haló po celém světě. Všichni o ní mluvili jako o zázraku na vlasy, a snad u každé blogerky ji najdete doma. Chci se teda připojit, a napsat vám můj názor.

  
Masku jsem si koupil asi před půl rokem. Měla sem tehdy dlouhé rezavé vlasy a blonďaté ombré. Vlasy jsem měla zničené, konečky mi upadávali, na pohled moje vlasy vypadali opravdu škaredě. Takže jsem se stala naprosto závislá na téhle masce!!! :)
Maska má naprosto překrásné balení, ten vzor a celkové balení vypadá opravdu úžasně. Konzistencí je taková jogurtová ale mastnější. Na dotek jde cítit mírně olejová konzistence. Barvu má slonovinovou s nádechem broskvové. Má krásnou sladkou vůni, která se mi ve vlasech držela ještě aspoň hodinu po umytí. Maska se mi ihned zalíbila jak vůní tak i lehkou manipulací, sice trošku stýká, ale já si vlasy vždy vyždímala a pak krásně držela. Vlasy se ihned po aplikaci dali krásně rozčesávat, a stačilo opravdu malé množství. Dávala jsem si ji od uší po konečky, pročesala jsem si vlasy a tak po 5 až 10 minutách smyla. Někdy jsem si ji nechávala na hlavě jako zábal, ale mělo to stejné účinky jako po pár minutách. 



Moje hodnocení je 100% z 10!!! Tohle je zatím to nejúžasnější na vlasy, co jsem kdy vyzkoušela. Neviděla jsem to jen já, ale i ostatní mě zastavovali v práci a říkali jak mám vlasy krásně lesklé a zdravé. Konečky se mi zpravily, vlasy mi zářily krásou a měla sem je krásně heboučké, hydratované a držely tvar. Naprosto jsem je milovala po vyfoukání, protože byli krásně rovné a leskly se jako od kadeřníka. :) 
Teď už ji nepoužívám na své krátké vlasy, ale až mi narostou tak ji znova používat začnu, protože je to úplný miláček. Moc bych si přála vyzkoušet celou řadu, ale bohužel to není zrovna levná investice, ale snad se mi podaří mít všechno. :) 
Pěkný den :) 


Žádné komentáře:

Okomentovat